- Online magazine
- Feest- en Trouwlocaties
-
Leveranciers
- Trouwfotografen
- Feest- en Trouwlocaties
- Catering
- Weddingplanners
- Haar en Make-up
- DJ´s
- Bruidsmode Boetiek
- Decoratie & Styling
- Trouwambtenaren
- Bruidsboeketten
- Vervoer bruidspaar
- Uitnodigingen en Stationery
- Juweliers
- Winkels Bruidegom
- Overige diensten
- Accessoires
- Cadeaus
- Huwelijksreis
- Avondkleding en Feestjurken
- Internationale leveranciers
Een aantal weken geleden met VIP arrangement bij Koonings geweest. Een half uur later gestart ivm uitloop vorige afspraak. Geen excuses…. De bruid werd geholpen door Romy maar die had er weinig zin in, liet direct merken dat t budget te laag was, was kort en kribbig. Weet niet of ze haar werk wel echt leuk vindt, t leek meer n toneelstuk vwb vriendelijkheid wat ze opvoert ipv dat het authentiek is. Dit in tegenstelling tot wat ze op TV laat zien. Jammer…. Uiteindelijk n jurk gevonden maar t gevoel van n bijzondere dag voor n bijzondere gebeurtenis werd totaal teniet gedaan door het gedrag van Romy. Waarschuwing: als de vraag Say yes to the dress komt, realiseer je (en dat vertellen ze pas als je in de paskamer kwetsbaar in je ondergoed staat) dat je daarmee officieel de koop aangaat. Stelletje bedriegers zijn t, slinkse omkopers want meteen even tekenen, aanbetalen en wegwezen. En als je je dan toch overvallen voelt (gedwongen in t moment, dat is t) dan heb je pech want n deal is n deal. Bedriegelijke bende daar bij Konings, zeker die Romy maar de hele crew erachter ook. Oplichters, niks meer en niks minder achter n facade van pracht en praal. Nooit naar toe gaan, je wordt gewoon misleid en gedwongen tot koop.
Slechtste ervaring ooit. De stylist die mij was toegewezen, miste professionaliteit en attentie. Ondanks de intieme setting leek de stylist onverschillig over mijn voorkeuren en het belang van deze gelegenheid voor mij en mijn familie.
Tijdens de sessie, toen ik interesse toonde in een jurk, drong de stylist erop aan om onmiddellijk een beslissing te nemen door te beweren dat ik al akkoord was gegaan met de aankoop ("ik heb yes to the dress gezegd"). Dit gebeurde terwijl ik me nog aan het omkleden was, wat mij in verlegenheid bracht en onder druk zette. Het was zeer ongepast en oncomfortabel.
Helaas heb ik onder druk een betaling gedaan, maar bij nadenken thuis realiseerde ik me dat ik niet tevreden was met mijn beslissing. Toen ik de volgende dag contact opnam met de winkel om te annuleren en om een terugbetaling te vragen, weigerden ze.
Dit had een bijzonder onderdeel van mijn huwelijksplanning moeten zijn, maar het werd een stressvolle ervaring. Ik hoop dat deze recensie toekomstige bruiden helpt om zich bewust te zijn van wat hen mogelijk te wachten staat bij Koonings. Ik moedig de winkel aan om hun klantenservice te verbeteren en het beslissingsproces van klanten te respecteren.
Helaas was mijn ervaring met Koonings Bruidsmode allesbehalve positief. Afspraken werden niet nagekomen, en bij pogingen tot annulering binnen de bedenktermijn kreeg ik geen gehoor. De communicatie liet te wensen over, waardoor ik me niet serieus genomen voelde. Het leek alsof ze gespecialiseerd waren in het paaien van klanten, maar als het erop aankwam, draaiden ze alles 180 graden om. Het sturen van een excuus bloemetje werd gevolgd door het intrekken van beloftes. Al met al, een teleurstellende en onbetrouwbare ervaring.
Bovendien heb ik de jurk onder valse voorwendselen gekocht, wat mijn vertrouwen in Koonings Bruidsmode verder heeft geschaad. Het voelt als een misleidende praktijk die afbreuk doet aan de integriteit van mijn aankoopervaring.