STEM
Hoi Dorien, is het gelukt om je bericht op facebook te zetten? Laat het me anders even weten via info@zankyou.com
Succes!
Anke
Zankyou Nederland
STEM
veel geluk mama, jij verdient dit echt!!!
STEM
Dag snoetje, hoop dat je dit uniek trouwjurk kunt dragen met jou slankelijn. Ik zie je dood graag. Je mopje
STEM
Hi Dorien. Welcome to join the contest. Success!
STEM
Veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk..
Greetz
Nicole
STEM
Hi Dorien. Still have about one week to go. Make sure you invite friends to reply to this post and leave comments here. This is a way to collect points as well. Wish you great success!
STEM
Zowel de bruid als de trouwdag, moet de moeder zijn erg blij! Dus hoe een perfecte interpretatie van deze twee rollen in de dag, www.candiny.nl om u te helpen! ! !
STEM
Ik zou denken dat je die jurk wel verdiend wanneer dat lukt. Heb je al een fotograaf? Kijk dan eens op www.cfoto.nl ook werkzaam in turnhout en omgeving. als het je lukt kun je wat mij betreft wel wat korting krijgen!! groetjes Caroline

Hulp nodig bij het organiseren van je bruiloft?
Stel hier je vraag en ontvang een antwoord van experts en andere bruidsparen
Stel je vraagCategorieën
Zie index ForumGratis webtools voor je bruiloft
Bruiloftsite maken Maak de tafelschikking Maak je eigen foto album Aanwezigheid bevestigen Huwelijksreis
Dress Give Away Unielle Couture & Zankyou – Dorien Snels
Wel mijn trouw is speciaal omdat wij samen na tien jaar en twee prachtige kindjes besloten hebben dat ons leventje compleet zal zijn als we nu ook zouden gaan trouwen. En dit doen we dan eindelijk op 18 mei 2013. Dit gaan we samen doen met ons familie en vrienden in Kapelhoeve te Turnhout. Ik denk daaorm ik zo'n speciaal trouwkleed verdien en ook om iedereen te tonen dat het mij op korte tijd zal lukken om van 80 kilo af te vallen naar zo'n 55 a 60 kilo.
Beantwoorden