Dress Give Away Unielle Couture & Zankyou – Marieke

Mijn bruiloft is speciaal omdat ik ga trouwen met de buurman. Ruim drie jaar geleden ben ik bij hem het welbekende kopje suiker gaan lenen. Bovenop de Fernsehturm in Berlijn heeft hij me vorig jaar ten huwelijk gevraagd. We trouwen op 5 april 2013 in een zalencentrum in het nabijgelegen dorp.
Ik verdien het om deze trouwjurk te winnen omdat ik sinds begin april ruim 20 kilo ben afgevallen, zodat ik op mijn bruiloft en daarna gezond ben en me comfortabel voel.

Beantwoorden

Toevoegen aan antwoord: foto verwijderen

Annuleren

10 antwoorden +16 punten
  • 9
    0

STEM

Ik vind dat ik mag winnen!!

Annuleren

• Vind ik ook!

• Met Cambridge gaat het lijnen zeker lukken en wat zal die jurk je mooi staan.
      Succes. Ria

• als er een iemand het verdiend dan ben jij het wel!!!

• 1
    0

STEM

Riekje, die jurk is voor jou! Ik ben zo blij voor je dat je de liefde van je leven en je soulmaten dit alles verenigd in je buurman. Velen zullen hier naar blijven zoeken terwijl jouw geluk achter deur nummer twee zat! Verder ben ik zo ontzettend trots op je dat je zo veel bent afgevallen! Ik weet hoe moeilijk het is en moet je nou eens naar je kijken!!! je bent een kanjer!
    Ik hou van je, x Martijn

Annuleren

• 1
    0

STEM

Ik ben het helemaal met je eens. Je verdient het!

Groet, Marielle

Annuleren

• 1
    0

STEM

als er een iemand het verdiend ben jij het wel!!!

Annuleren

• 1
    0

STEM

Hiep hiep hoera...je gaat trouwen en dat kan natuurlijk in een mooie trouwjurk. Hoop dat je hem wint, maar al trouw je in een vuilniszak...weet dat je toch wel zult stralen!!!

x Chrisje

Annuleren

• 1
    0

STEM

Goed bezig, Marieke! Je verdient 'm zeker!

Annuleren

• Graag maatje 36 voor Marieke reserveren. Daar gaat ze straks in passen! Ze gaat als een speer en deze actie zal ervoor zorgen dat Marieke nog harder gaat succes meis!!

• 1
    0

STEM

Ik vind dat Marieke mag winnen!

Annuleren

• 1
    0

STEM

Hoi Marieke, Al komen de kilo's er weer bij op...en wordt het een maatje groter...die jurk past jou altijd...wat zul je stralen op 5 april...jij... zo'n lieve meid. Dikke knuffel...Johan

Annuleren

• 0
    0

STEM

Kom consulting www.candiny.nl! !

Annuleren