5
11-10-18
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Dennis is een super vriendelijke spontane persoon en daarnaast enorm goed in zijn werk als videograaf. Niet alleen is het resultaat prachtig maar ook is het gewoon heel leuk om hem er de hele dag bij te hebben!

kristel.wouters
Door kristel.wouters
5
06-10-18

Super mooie trouwfilms, maar ook babyshower en promotiefilmpjes!

vonne200
Door vonne200
5
01-08-18
Onze bruiloft werd gefilmd door Dennis op 20 juni 2018. In de tussentijd hebben wij ook de trouwfilm van Dennis gekregen. We zijn er superblij mee! De emotie en sfeer worden prachtig weergegeven in de film. Ook heeft Dennis bijpassende muziek, die wij zelf hebben uitgekozen, toegevoegd aan de film. Onze trouwdag is een mooie herinnering. Veel mensen zullen blij worden met jouw prachtige werk, Ga zo door! Je bent zeer enthousiast, sociaal en ook professioneel. Dat maakt jou als persoon en jouw werk uniek! Groetjes, Maaike, Pascal en de kinderen
maaike.hiemstra
Door maaike.hiemstra
5
17-09-17
Ik ken hen via mijn professionele netwerk
Ik heb heel fijn met Dennis kunnen werken op de bruiloft van Ben & Denise en die van Mariska & Koen. Dennis is geweldig. Hij heeft humor, maar levert ook topwerk. Het advies dat ik altijd aan mijn bruidsparen geef is dat ze vooral leuke leveranciers moeten hebben. Op de grote dag zelf kom je ze namelijk overal tegen. Dennis is de man die je als videograaf wilt hebben! Op naar een volgende, succesvolle, samenwerking! Liefs
tamarah.vandijk
Door tamarah.vandijk
5
15-08-16
Wij hebben een week voor onze bruiloft contact opgenomen met Dennis. De avond erna zat Dennis bij ons op de bank met een kop koffie en bespraken we de bruiloft. Onze trouwdag was geweldig. Dennis laat je helemaal je gang gaan en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Dennis is geweldig en zeer professioneel. Het contact voor en na de bruiloft was ook geweldig. De film zelf in 1 woord: WAAAAUWW! Wij krijgen elke keer weer kippenvel als we de film bekijken. Dennis, we willen je bedanken voor onze trouwdag. Wij vergeten dit nooit! Marco & Wikke
marco.heij
Door marco.heij
5
16-06-16
Op 3 juni 2016 heeft Dennis onze trouwdag gefilmd. De ervaring was al geweldig, maar het eindresultaat was nog beter. Voor de bruiloft hebben we goed met elkaar de verschillende opties, wensen, mogelijkheden etc. besproken. Tijdens onze bruiloft hebben we Dennis de ruimte gegeven om zijn eigen ding te doen. Dit resulteerde in een fantastische, relaxte ervaring. Binnen 7 dagen ontvingen wij het eindresultaat en daar zijn we echt heel blij mee! De film is on repeat bij ons!! Dennis, graag willen we je bedanken voor je vrolijkheid, professionaliteit en je passie! Wij raden alle toekomistige bruidsparen aan om Dennis in te huren als videograaf!
marlies.vanpaassen
Door marlies.vanpaassen
5
14-06-16
Een dag om nooit te vergeten. Dennis heeft voor ons de volledige film en de "same day edit" gemaakt. De film is prachtig! De momenten die uitgekozen zijn, zijn heel mooi en de beelden zijn ongelofelijk scherp. Dennis is een echte vakman en is naast professioneel ook nog eens goed met mensen. Hele leuke en aardige man! Mede dankzij Dennis hebben wij een onvergetlijke dag gehad. in 1 woord: FANTASTISCH. Iedereen die nog op zoek is naar een videograaf MOET bij Dennis zijn. Hij maakt alles waar wat er besproken wordt. Dankjewel Dennis. Liefs Arthur & anneke
arthur.wrana
Door arthur.wrana
5
09-09-15
Op 28 augustus heeft Dennis onze mooie dag vastgelegd! Hij wist meteen het ijs te breken en het was enorm gezellig met hem. Hij liet niet alleen mijn vrouw en ik lachen, maar ook onze familie en vrienden! Daarnaast kwam Dennis met hele goede ideeën. Het eindresultaat is super! Dennis heeft een mooie samenvatting voor ons gemaakt van de gehele dag in kleur en zwart wit. Je hebt het niet eens in de gaten als Dennis aan het werk is. Dennis is een aanrader voor iedereen! Groetjes, Nadia en Wouter
wouter.vandalen
Door wouter.vandalen
5
31-08-15
Een onvergetelijke dag hebben wij gehad tijdens onze bruiloft op 17 juli. Nog specialer was de video die we hebben mogen ontvangen van Dennis. Hij is heel ontspannen en laat je je helemaal op je gemak voelen. Daarnaast laat hij je lachen op de momenten waar je zenuwachtig bent, dit was ook te zien in de video! Voor de bruiloft waren we een beetje sceptisch over het idee dat er de hele dag gefilmd zou worden, maar dit was niet het geval. Dennis is bijna onzichtbaar, behalve zijn leuke opmerkingen en gezelligheid! Dennis, je bent fantastich en je werk is altijd geweldig. Ik zal je aan iedereen aanraden die nog op zoek is naar een videograaf. We krijgens telkens kippenvel en tranen in onze ogen als we onze video bekijken. Liefs, Ylva & Wesley
wesley.vankranen
Door wesley.vankranen
5
21-08-15
Dennis is eerlijk, geweldig, enthousiast en spontaan! Hij heeft onze bruiloft gefilmd en het eindresultaat is super mooi! Sabrina & Jordy
sabrina.vreeswijk
Door sabrina.vreeswijk
5
25-06-15
Onze bruiloft op 12 juni 2015 was onvergetelijk. Dankzij Dennis kunnen we deze dag elke keer weer herbeleven. De film is prachtig geworden met muziek erbij. Dennis laat je niet merken dat hij bezig is met filmen. Daarnaast is hij zichzelf gebleven en heel leuk. Ik raad iedereen aan om Dennis in te huren als videograaf, hoge kwaliteit en zeer professioneel! Nogmaals bedankt. Groetjes Sabrine & Ricardo Bogte
ricardo.bogte
Door ricardo.bogte
5
07-06-15
Dennis heeft onze bruiloft vastgelegd op 23 mei 2015. Met Dennis kwam er gelijk een hele ontspannen sfeer. Zelfs wanneer de bruid zenuwen had. Dennis is vrolijk aanwezig en zoals hij zelf zegt ¨Ik ben er wel, maar ik ben er niet.¨ Dennis heeft er voor gezorgd dat wij mooie beelden hebben van het ja-woord en heeft andere mooie momenten perfect weten vast te leggen. Onze trouwvideo laat ons glimlachen en laat ons alle mooie momenten niet vergeten. We hebben onwijs veel bewondering voor de manier waarop Dennis onze film heeft gemaakt. In een korte tijd heeft hij onze film gemaakt die ontroerend is en onze ware persoonlijkheden laat zien! Dennis en onze film zijn beide een toevoeging geweest op onze bruiloft! Mariska & Remi
remienmariska.vandermarel
Door remienmariska.vandermarel