• Catering prijs 4.500 €
  • Prijsklasse Midden

Al 33 jaar lang werkt Gastronômia aan het buffet van de meesters om van je feest een onvergetelijk moment te maken !! We nemen onze Gastronômia naar de plaats van zijn voorkeur of we stellen een andere ruimte voor.

Rustieke ruimte: de architectuur verwijst naar een vintage en opvallend ontwerp, gebouwd met historische elementen, de Villa is een pand uit de jaren 40 dat de residentie was van een Italiaanse familie, gelegen in het hart van Mooca. Verras uw gasten. sensationeel, evenals een goede smaak en verfijning, ondertekend door chef-kok Beth Viollin in de uitwerking van gerechten die elke smaak aan de meest veeleisende tevreden stellen.

Het Buffet van de Meesters biedt persoonlijke service en alle infrastructuur die nodig is om een superbruiloft-banket te houden, waardoor de volledige tevredenheid van zijn klanten wordt gegarandeerd. U hoeft nu alleen nog maar contact op te nemen en een vergadering te plannen. Markeer uw bruiloft met onweerstaanbare smaken.

Bezoeker, laat een review achter over Buffet dos Mestres en win tot 10.000 €

Markeer als bezocht, gereserveerd of laat een review achter om deel te nemen. Meer gegevens

Meningen over Buffet dos Mestres

4.4 8 reviews
Door Gabriella
Ik heb dit bedrijf overwogen voor onze bruiloft

Om te beginnen wil ik mijn grote TELEURSTELLING hier achterlaten met de service. Ik hoorde verschillende klachten op de dag van mijn huwelijk van mijn familieleden. De fout gebeurde al vóór de dag dat Tati het menu met mij ging bevestigen in de week van de bruiloft en er ontbraken verschillende dingen, dat wil zeggen, het was anders dan wat ik koos tijdens de proeverij. Ik moest haar het menu opnieuw sturen. Over de proeverij gesproken, op de dag dat we erheen gingen om het menu te proberen, was alles PRACHTIG, vers en lekker, alles goed geserveerd, op de trouwdag koos ik het hoofdgerecht dat een "Filezinho de Pollo Marinado no Vinho com Rosemary" had , uit de saus die we die dag proefden was normale, droge kip. Ik sprak met Tati af dat ze een ober zou leveren om de servethouders te plaatsen, de dag dat de adviseur met haar ging praten en ze zei dat ze van niets wist (ik heb gesprekken die we hebben afgesproken), dus ik weet het niet eens hoe dat deel op tafel lag. Mijn indruk is dat ze het voor de bruiloft deed en het gebeurde, toen de week aanbrak, had ik geen enkele steun van haar, vooral niet op de dag! Verschillende gasten klaagden dat ze de voorgerechten niet goed serveerden, een tafel met 8 personen passeerden ze en lieten 5 snacks achter, als iemand opnieuw iets vroeg, zeiden ze dat ze al hadden geserveerd (kijk hoe absurd). Mijn ceremonie was met 30 minuten vertraagd, toen was de lunch bijna 1 uur vertraagd, ik had uitgenodigd die vroeg moest vertrekken en bijna geen eten meer had, en haar rechtvaardiging was dat de ceremonie was uitgesteld, maar het eten stond daar al klaar, het heeft geen zin om bijna 1 uur te laat te komen, het was gewoon een kwestie van opwarmen.
IK BETAALDE VOOR 90 PERSONEN, in het contract stond dat het eten tot 99 mensen zou serveren, en het aantal volwassen gasten op mijn lijst was 73 mensen en 7 kinderen (bevestigd door de adviseur), ze serveerden het eten zo weinig dat het zag eruit alsof het was. Uiteindelijk was dat het gevoel. Tijdens de lunch deden ze kleine porties rijst en andere dingen, alle gasten klaagden bij mij OMDAT IK EEN PROBLEEM HAD OM MET IEDEREEN NA TE PRATEN EN OM FEEDBACK TE VRAGEN.
Het andere gerecht dat ik koos was pasta, de pasta was rauw en zonder zout, de saus zag eruit alsof hij met water was gemengd, het was zo slecht, mijn verloofde proefde het en kon het niet eten, inderdaad een vreselijk iets. Ik nam de bieren op de dag en het buffet was verantwoordelijk voor het nemen van emmers met ijs, tot nu toe ok. Uiteindelijk, toen het tijd was om de restjes te halen, gaven ze ze gewoon 2 balen en zeiden dat er alleen dat over was, de adviseur probeerde zelf de restjes in de vriezer te zien en ze gingen niet weg. Toen mijn schoonvader die zag dat bijna niemand bier dronk daar ging kijken, waren er nog meerdere bieren en die verstopten ze gewoon om mee te nemen (dit deel was het ergste voor mij). Op de dag van mijn huwelijk heb ik via WhatsApp het een en ander aan Tati gemeld omdat mijn moeder en zus en schoonvader kwamen praten over verschillende dingen die er aan de hand waren (ik vroeg mijn moeder en zus om op het eten te letten, omdat het leek alsof ik voelde dat het zou gebeuren dat), ze wilde onderzoeken, ze bleef maar met me debatteren dat waar ik het over had niet gebeurde, detail dat ze er niet was. Dat wil zeggen, ze had niet eens het fatsoen om me eerst te begrijpen en dan met me te praten, haar toon was alsof ik loog, en dat gebeurde allemaal niet.
Mijn verloofde vroeg om lijm om later op het feest te drinken en er was niet meer, VERBAASD MAAR ZELFS HET WATER GERUNEERD. Hoe is het water? Nou, het is het water. Wat ik mezelf blijf afvragen is, waar is het eten gebleven dat ik voor 90 mensen heb betaald? ? ?
Ik raad het niet aan, mijn bruiloft was prachtig en het buffet was het lelijke en slechte deel en vol klachten van de gasten. Tati stelde zich niet beschikbaar om iets op te lossen, ze liet me praten op WhatsApp. Dat was mijn SLECHTE ERVARING BIJ HET MASTERSBUFET.
Ik betaalde 5.600,00 voor 90 gasten en als ze daar 2.000,00 aan eten uitgaven, was het veel!!!!!

Misbruik rapporteren
Door Gabriella
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Om te beginnen wil ik mijn grote TELEURSTELLING hier achterlaten met de service. Ik hoorde verschillende klachten op de dag van mijn huwelijk van mijn familieleden. De fout gebeurde al vóór de dag dat Tati het menu met mij ging bevestigen in de week van de bruiloft en er ontbraken verschillende dingen, dat wil zeggen, het was anders dan wat ik koos tijdens de proeverij. Ik moest haar het menu opnieuw sturen. Over de proeverij gesproken, op de dag dat we erheen gingen om het menu te proberen, was alles PRACHTIG, vers en lekker, alles goed geserveerd, op de trouwdag koos ik het hoofdgerecht dat een "Filezinho de Pollo Marinado no Vinho com Rosemary" had , uit de saus die we die dag proefden was normale, droge kip. Ik sprak met Tati af dat ze een ober zou leveren om de servethouders te plaatsen, de dag dat de adviseur met haar ging praten en ze zei dat ze van niets wist (ik heb gesprekken die we hebben afgesproken), dus ik weet het niet eens hoe dat deel op tafel lag. Mijn indruk is dat ze het voor de bruiloft deed en het gebeurde, toen de week aanbrak, had ik geen enkele steun van haar, vooral niet op de dag! Verschillende gasten klaagden dat ze de voorgerechten niet goed serveerden, een tafel met 8 personen passeerden ze en lieten 5 snacks achter, als iemand opnieuw iets vroeg, zeiden ze dat ze al hadden geserveerd (kijk hoe absurd). Mijn ceremonie was met 30 minuten vertraagd, toen was de lunch bijna 1 uur vertraagd, ik had uitgenodigd die vroeg moest vertrekken en bijna geen eten meer had, en haar rechtvaardiging was dat de ceremonie was uitgesteld, maar het eten stond daar al klaar, het heeft geen zin om bijna 1 uur te laat te komen, het was gewoon een kwestie van opwarmen.
IK BETAALDE VOOR 90 PERSONEN, in het contract stond dat het eten tot 99 mensen zou serveren, en het aantal volwassen gasten op mijn lijst was 73 mensen en 7 kinderen (bevestigd door de adviseur), ze serveerden het eten zo weinig dat het zag eruit alsof het was. Uiteindelijk was dat het gevoel. Tijdens de lunch deden ze kleine porties rijst en andere dingen, alle gasten klaagden bij mij OMDAT IK EEN PROBLEEM HAD OM MET IEDEREEN NA TE PRATEN EN OM FEEDBACK TE VRAGEN.
Het andere gerecht dat ik koos was pasta, de pasta was rauw en zonder zout, de saus zag eruit alsof hij met water was gemengd, het was zo slecht, mijn verloofde proefde het en kon het niet eten, inderdaad een vreselijk iets. Ik nam de bieren op de dag en het buffet was verantwoordelijk voor het nemen van emmers met ijs, tot nu toe ok. Uiteindelijk, toen het tijd was om de restjes te halen, gaven ze ze gewoon 2 balen en zeiden dat er alleen dat over was, de adviseur probeerde zelf de restjes in de vriezer te zien en ze gingen niet weg. Toen mijn schoonvader die zag dat bijna niemand bier dronk daar ging kijken, waren er nog meerdere bieren en die verstopten ze gewoon om mee te nemen (dit deel was het ergste voor mij). Op de dag van mijn huwelijk heb ik via WhatsApp het een en ander aan Tati gemeld omdat mijn moeder en zus en schoonvader kwamen praten over verschillende dingen die er aan de hand waren (ik vroeg mijn moeder en zus om op het eten te letten, omdat het leek alsof ik voelde dat het zou gebeuren dat), ze wilde onderzoeken, ze bleef maar met me debatteren dat waar ik het over had niet gebeurde, detail dat ze er niet was. Dat wil zeggen, ze had niet eens het fatsoen om me eerst te begrijpen en dan met me te praten, haar toon was alsof ik loog, en dat gebeurde allemaal niet.
Mijn verloofde vroeg om lijm om later op het feest te drinken en er was niet meer, VERBAASD MAAR ZELFS HET WATER GERUNEERD. Hoe is het water? Nou, het is het water. Wat ik mezelf blijf afvragen is, waar is het eten gebleven dat ik voor 90 mensen heb betaald? ? ?
Ik raad het niet aan, mijn bruiloft was prachtig en het buffet was het lelijke en slechte deel en vol klachten van de gasten. Tati stelde zich niet beschikbaar om iets op te lossen, ze liet me praten op WhatsApp. Dat was mijn SLECHTE ERVARING BIJ HET MASTERSBUFET.
Ik betaalde 5.600,00 voor 90 gasten en als ze daar 2.000,00 aan eten uitgaven, was het veel!!!!!

Misbruik rapporteren
Door Priscilla
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Geweldig personeel! Professionals altijd afgestemd en vriendelijk met de gasten, en natuurlijk het eten van hoge kwaliteit en smaak, alle gasten waren zeer goed bediend

Misbruik rapporteren

FAQ´s

Wat is het maximale aantal gasten dat u kunt ontvangen?
500
Wat is de minimale prijs (per persoon) voor bruiloft catering?
4500
Wat is de prijsklasse van uw diensten?
Midden
Kunt u speciale menu´s aanbieden op aanvraag?
Vegetarisch
Welke andere diensten biedt u aan?
Decoratie, Bruidstaart
Wat is het minimaal aantal gasten om catering te verzorgen?
80
Wat zijn de betalingsvoorwaarden? Moet het bruidspaar bijvoorbeeld van tevoren betalen en welke betalingsopties zijn mogelijk?
Parcelado da assinatura do contrato até a festa.
Vertel ons een leuke anekdote over uw bedrijf om bruidsparen een idee te geven wat zij kunnen verwachten.
33 anos de experiência na área de gastronômia e organização de eventos. Espaço diferenciado estilo Vila Italiana.
In welk jaar is het bedrijf opgericht?
1985

Adres

Stad:
Gerelateerde tags:
  • Catering en Bruidstaarten
  • Vegetarisch
  • Midden
  • Exclusief gebruik
  • Decoratie
  • Bruidstaart