Home Catering en Bruidstaarten Catering en Bruidstaarten Minas Gerais Catering en Bruidstaarten Belo Horizonte - BH

Carolina Sá Buffet & Eventos

vertalen

Om uw gasten een menu te geven dat tot in de kleinste details is uitgedacht om iedereen die aanwezig is tevreden te stellen. Dit is een van de toezeggingen van Carolina Sa Buffet & Events .

Met de toewijding om van elk evenement een absoluut succes te maken, ontwikkelen buffetprofessionals van Carolina Sá gepersonaliseerde menu's , in de juiste mate, inclusief een grote variëteit aan veganistische, vegetarische of beperkte voedselopties.

Meer dan 100 medewerkers van chefs, gastronomen, koks, sweetmeats, nutrologos, sommeliers, obers, receptionisten en ceremonialisten staan klaar om aan alle behoeften van de klant te voldoen.

Neem nu gewoon contact op met Carolina Sá Buffet & Events , plan een proeverij en ervaar alle geneugten die uw bruiloft tot een onvergetelijke gebeurtenis zullen maken.

Bezoeker, laat een review achter over Carolina Sá Buffet & Eventos en win tot 10.000 €

Markeer als bezocht, gereserveerd of laat een review achter om deel te nemen. Meer gegevens

Meningen over Carolina Sá Buffet & Eventos

4.2 4 reviews
Door Jonathan
Ik heb dit bedrijf overwogen voor onze bruiloft
vertalen

Helaas is de laagste beoordeling die moet worden gegeven 1 ster. Graag deel ik hier mijn ervaring met het betreffende buffet. Het verhaal begon heel mooi met een onberispelijke proeverij die mijn verloofde en mijn moeder erg beviel. We hadden twijfels over enkele andere buffetten, maar de keuzefactor voor Carolina Sá was de presentatie, vooral enkele voorgerechten en petit goumert. Ik heb de foto's daar geplaatst van de belangrijkste teleurstellingen.
Met nog 30 dagen te gaan voor onze bruiloft, waarschuwde ze ons tijdens de laatste afstemmingsvergadering dat we dienbladen zouden moeten huren om de snoepjes te plaatsen, omdat ze een buffet is en geen bestek voor de snoeptafel heeft. Behalve dat ze dit niet had aangekondigd op de dag dat we het contract ondertekenden, wilde ze zelfs geen standaard zilverwerk aanbieden. In deze context was het duizend reais meer in de kosten van de bruiloft. Op dezelfde dag zei ze dat ze het bedrag van 40 reais voor elke leverancier in rekening bracht. Het probleem dat toen we met haar sloten, was: "Ik reken niets aan, zelfs Breno Marques, mijn verloofde, die je op je bruiloft zal vertellen, ik zal hem niet zonder eten achterlaten". Wij geloven in het woord dat ons is gegeven en hebben dit uit naïviteit niet in het contract gezet. Mijn advies is om altijd alles in het contract te zetten. Ons contract was een gemengde tafel van antipasto en Minas Gerais, zodat we niet dit absurde bedrag van 40 reais per leverancier in rekening zouden worden gebracht dat niet in de plannen stond, in dit geval zou het meer kosten dan BRL 1.200,00, we maakten de optie van alleen de tafel van Minas Gerais plaatsen, niet in de laatste plaats omdat de gemengde tafelopties onevenredig zouden zijn.
Op onze trouwdag werd de fruitsalade in een klein kopje geserveerd. De caboré-courgette die ons was beloofd, veranderde in een kokosnootschaal. We hebben geen formele communicatie van haar over de verhuizing, we kwamen er op dat moment achter. Daarnaast hadden we verschillende andere problemen met het buffet en de gastenservice. Geen van onze gasten herinnert zich dat er snoep aan het stuur werd geserveerd door een buffetkelner, en dat was de afspraak. Er werden 800 mallen aangekocht en samen met de decoratie werd ruimte gehuurd om 800 snoepjes op tafel te zetten. Er werden 1200 snoepjes ingehuurd, zodat we 400 extra snoepjes in de keuken zouden hebben. Ik geloof dat, hoe uitstekend de bar ook was, geen enkele gast zich herinnert dat hij door een ober met snoep werd bediend, nogal onwaarschijnlijk is. En weet je wat mijn grote verrassing was? Toen ik naar de keuken ging, zag mijn moeder de doos met wat mallen die we hadden gekocht en nam die mee naar huis. Toen ze thuiskwam, ontdekte ze iets merkwaardigs: van de 800 mallen die waren gekocht en aan het buffet werden afgeleverd, waren er meerdere, ik kan zeggen meer dan honderd, niet gebruikt. Ze zaten nog in de tassen die ze hadden ingepakt.

Om de ervaring van het buffet af te sluiten, heb ik de laatste stelregel: "als je problemen hebt met dit buffet, zullen ze je negeren". We stuurden, vanaf het ondertekende contract, want wat telt is het contract, een activering van de clausule die spreekt over de contractbreuk en de verrassing was dat de e-mail die in het contract staat niet bestaat. We hebben dezelfde e-mail doorgestuurd in een nieuwe e-mail die is doorgestuurd door onze ceremonieel en we hebben nog steeds geen antwoorden. We zijn meer dan 10 dagen zonder antwoorden, en mijn huwelijk vond plaats op 23/04/22 en het eerste contact was op 20/05 en het tweede op 02/06.

Tot slot laat ik als super ontevreden klant mijn opmerking achter, ik houd me alleen aan de feiten en foto's om mijn rapporten te bewijzen. Ik ben niet van plan om onwaarheden of iets dergelijks te melden, ik concentreer me alleen op de ervaring die mij is verstrekt, waardoor ik andere geïnteresseerde partijen het recht geef om over voldoende informatie te beschikken om hun beslissingen te nemen.

Misbruik rapporteren
Door Jonathan
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft
vertalen

Helaas is de laagste beoordeling die moet worden gegeven 1 ster. Graag deel ik hier mijn ervaring met het betreffende buffet. Het verhaal begon heel mooi met een onberispelijke proeverij die mijn verloofde en mijn moeder enorm beviel. We hadden twijfels over enkele andere buffetten, maar Carolina Sá's keuze was de presentatie, vooral enkele voorgerechten en petit goumert. Ik heb de foto's daar geplaatst van de belangrijkste teleurstellingen.
Met nog 30 dagen te gaan voor onze bruiloft, waarschuwde ze ons tijdens de laatste afstemmingsvergadering dat we dienbladen zouden moeten huren om de snoepjes te plaatsen, omdat ze een buffet is en geen bestek voor de snoeptafel heeft. Behalve dat ze dit niet had aangekondigd op de dag dat we het contract ondertekenden, wilde ze zelfs geen basiszilver aanbieden. In deze context was het duizend reais meer in de kosten van de bruiloft. Op dezelfde dag zei ze dat ze het bedrag van 40 reais voor elke leverancier in rekening bracht. Het probleem dat toen we met haar sloten, was: "Ik reken niets aan, zelfs Breno Marques, mijn verloofde, die je op je bruiloft zal vertellen, ik zal hem niet zonder eten achterlaten". Wij geloven in het woord dat ons is gegeven en hebben dit uit naïviteit niet in het contract gezet. Mijn advies is om altijd alles in het contract te zetten. Ons contract was een gemengde tafel van antipasto en Minas Gerais, zodat we niet dit absurde bedrag van 40 reais per leverancier in rekening zouden worden gebracht dat niet in de plannen stond, in dit geval zou het meer kosten dan BRL 1.200,00, we maakten de optie van alleen de tafel van Minas Gerais plaatsen, niet in de laatste plaats omdat de gemengde tafelopties onevenredig zouden zijn.
Op onze trouwdag werd de fruitsalade in een klein kopje geserveerd. De caboré-courgette die ons was beloofd, veranderde in een kokosnootschaal. We hebben geen formele communicatie van haar over de verhuizing, we kwamen er op dat moment achter. Daarnaast hadden we verschillende andere problemen met het buffet en de gastenservice. Geen van onze gasten herinnert zich dat er snoep aan het stuur werd geserveerd door een buffetkelner, en dat was de afspraak. Er werden 800 mallen aangekocht en samen met de decoratie werd ruimte gehuurd om 800 snoepjes op tafel te zetten. Er werden 1200 snoepjes ingehuurd, dus we zouden 400 extra snoepjes in de keuken hebben. Ik geloof dat, hoe uitstekend de bar ook was, geen enkele gast zich herinnert dat hij door een ober met snoep werd bediend, nogal onwaarschijnlijk is. En weet je wat mijn grote verrassing was? Toen ik naar de keuken ging, zag mijn moeder de doos met wat mallen die we hadden gekocht en nam die mee naar huis. Toen ze thuiskwam, ontdekte ze iets merkwaardigs: van de 800 mallen die waren gekocht en aan het buffet werden afgeleverd, waren er meerdere, ik kan zeggen meer dan honderd, niet gebruikt. Ze zaten nog in de tassen die ze hadden ingepakt.

Om de ervaring van het buffet af te sluiten, heb ik de laatste stelregel: "als je problemen hebt met dit buffet, zullen ze je negeren". We stuurden, vanaf het ondertekende contract, want wat telt is het contract, een activering van de clausule die spreekt over de contractbreuk en de verrassing was dat de e-mail die in het contract staat niet bestaat. We hebben dezelfde e-mail doorgestuurd in een nieuwe e-mail die is doorgestuurd door onze ceremonieel en we hebben nog steeds geen antwoorden. We zijn meer dan 10 dagen zonder antwoorden, en mijn huwelijk vond plaats op 23/04/22 en het eerste contact was op 20/05 en het tweede op 02/06.

Tot slot laat ik als super ontevreden klant mijn opmerking achter, ik houd me alleen aan de feiten en foto's om mijn rapporten te bewijzen. Ik ben niet van plan om onwaarheden of iets dergelijks te melden, ik concentreer me alleen op de ervaring die mij is verstrekt, waardoor ik andere geïnteresseerde partijen het recht geef om over voldoende informatie te beschikken om hun beslissingen te nemen.

Misbruik rapporteren
Door Sabrina Guimarães
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft
vertalen

Geen woorden om dit onberispelijke werk van de Carolina Sa te beschrijven ...
We ontvingen lovende douches van onze gasten.
Alles werd constant geserveerd, warm en lekker zout, koud bier, heerlijke zoetigheden en niet te vergeten de beleefdheid en vriendelijkheid van de obers, de beleefde maitre d 'en onze serveerster een fantastisch persoon, altijd bezorgd over de bruid en bruidegom ...
Ik moet je gewoon bedanken dat je deel uitmaakt van zo'n belangrijk moment in ons leven ...

Misbruik rapporteren

FAQ´s

Wat is de prijsklasse van uw diensten?
Midden
Biedt u een cateringservice aan?
Complete cateringservice

Adres

Stad: 31550-620