- Online magazine
- Feest- en Trouwlocaties
-
Leveranciers
- Trouwfotografen
- Feest- en Trouwlocaties
- Catering
- Weddingplanners
- Haar en Make-up
- DJ´s
- Bruidsmode Boetiek
- Decoratie & Styling
- Trouwambtenaren
- Bruidsboeketten
- Vervoer bruidspaar
- Uitnodigingen en Stationery
- Juweliers
- Winkels Bruidegom
- Overige diensten
- Accessoires
- Cadeaus
- Huwelijksreis
- Avondkleding en Feestjurken
- Internationale leveranciers
- Website Bruiloftsite
- Gastenlijst
Niet aan te bevelen, de feiten:
Proef kaart van 7 Euro is niet aangekomen doordat er een dubbel huisnummer op de kaart stond (niet zo opgegeven maar door vaag systeem wel zo op adressering gekomen)Bij Festikaart gereclameerd, letterlijke mails: Mail 1: 'Ik heb deze nooit meer ontvangen? Hoe kan dit?' Reactie Festikaart: (Bestelling kan vertraagd zijn door de post etc). Mail 2: 'De kaart is nooit aangekomen. Graag restitutie van het bedrag. Ik zie het niet meer zitten om 150 kaarten af te nemen van een partij die zo met klanten om gaat' Reactie Festikaart: 'Allereerst moet ik toegeven dat de manier van je communiceren erg onaardig is' .. 'Mijn beleefde advies voor jou, om eerst even je adres te controleren of je toon aan te passen in plaats van direct in volle aanval te gaan en op deze wij een mailtje te sturen ..wanneer we een wat sympathieke mail hadden ontvangen zijn we in alle welwillendheid bereid om het opnieuw te sturen' ... 'Jouw proefdruk ligt nu terug bij ons op locatie en kan afgehaald worden' (2 uur rijden). Oordeel zelf, goede service?