De Parador de Alcalá de Henares is gehuisvest in een 17e-eeuws gebouw, de voormalige Santo Tomás Dominicaanse kloosterschool, die samen met de Hostería del Estudiante, gelegen in het Colegio Menor de San Jerónimo, deel uitmaakt van het monumentale complex van de Complutense stad erfgoed van de mensheid.
De Parador heeft verschillende unieke ruimtes waar u de Burgerlijke Ceremonie, het Banket en de Partij kunt organiseren.
- The Garden of Students, buitenruimte op natuurgras.
- Het klooster van Santo Tomás, buitenruimten met bezoeken aan de geschiedenis.
- De Paraninfo Hall, een voorloper van de hedendaagse architectuur.
- De Condueños Hall van de Hostería del Estudiante, als je van geschiedenis houdt in deze ruimte, hebben we vijf eeuwen.
- De retoriek- en filosofiekamers, waar het feest in een actuele omgeving wordt gehouden
Coördinatoren van uw bruiloft
Om ervoor te zorgen dat uw bruiloft een succes wordt en u zich nergens zorgen over hoeft te maken, stellen wij u een groot team van professionals ter beschikking met veel ervaring in het organiseren en adviseren van bruiloften.
Bovendien zullen alle details van uw bruiloft perfect worden gecoördineerd en heeft u direct contact met de Parador voor alle problemen met betrekking tot de organisatie van hetzelfde.
Details, stel je je voor ...
We weten dat de details in een bruiloft fundamenteel zijn, daarom zal ons team u voorstellen voor decoratie presenteren, zodat u degene kunt kiezen die u het leukst vindt.
Vertel ons over de trouwstijl waar je altijd al van hebt gedroomd, zodat we het kunnen laten uitkomen ... Romantische, vintage, outdoor bruiloften ... samen zullen we je trouwstijl ontwerpen: minuten, bloemendecoratie, protocollen, linnengoed.
Menu's voor alle smaken
Ons cateringteam heeft een breed en gevarieerd gastronomisch aanbod met producten van topkwaliteit ontworpen, zodat uw gasten kunnen genieten van de specialiteiten van de avantgarde keuken.
Ik wil graag mijn enorme ontevredenheid uiten over de behandeling en service die ik heb gekregen, het gebrek aan aandacht en eindeloze onzin.
Te beginnen met de onpersoonlijke en afstandelijke behandeling via e-mail.
Ik moest 2 nachten van een kamer huren om me daar aan te kleden, en ik moest zelf het bed opmaken, want ondanks twee keer de schoonmaakdienst te hebben gevraagd en te waarschuwen dat de fotograaf en videograaf eraan kwamen, kwamen ze pas na een uur en de helft toen ze al het rapport in mijn kamer aan het maken waren en ik op het punt stond naar de kerk te gaan.
We kwamen aan bij de kamer en niemand van het personeel verwelkomde de pasgetrouwden om de kamer binnen te komen met een glas cava, het waren de gasten die ons de invoer lieten herhalen en het deden zoals ze zelf zeiden zoals God het met hun hulp bedoeld had. Niemand van het personeel verwelkomde ons echter of kwam ons een glas aanbieden van wat het ook was om te proosten bij onze ingang.
Ze serveerden de afwas en de kinderen NEE , ik moest twee keer eisen dat ze de kinderen serveren die de armen waren en keken hoe de rest van ons at. Ik geloof dat zij de eersten zijn die eten serveren. Om nog maar te zwijgen van de verbrande zwarte frietjes.
Ik moest 3 keer de koffie van de presidentiële tafel claimen en als klap op de vuurpijl werd de cava teruggetrokken terwijl deze werd geserveerd, waardoor we niet in staat waren om te roosteren of te drinken. Ik vroeg om een nieuw glas en ze herhaalden de operatie, ze namen het van me af zonder het te hebben gedronken en ik vroeg er steeds weer hetzelfde aan, ik klaag en ze vertellen me dat ze een afhaalopdracht hebben zodat we kan de glazen bestellen ... dus ik heb het gezien, nu Ondanks dat we er in eerste instantie aan gedacht hadden om daar met de gasten te gaan borrelen, besloten we ruim voor de deadline te vertrekken, en een alternatief te zoeken voor een drankje met mijn gasten . Na dit alles, geen enkel detail in de kamer, ik ken geen dienblad met fruit of een fles cava voor de huwelijksnacht. Ze hebben mijn bruiloft verpest. Een echte ramp... en zelfs niemand in de organisatie had de beleefdheid om te vragen hoe het ging...
Ik weet eerlijk gezegd niet waarom ze een afdeling evenementenorganisatie hebben als hun enige taak is om het tafelprotocol aan de deur van de kamer te hangen. Na een maand wacht ik nog steeds op een reactie of verontschuldiging op de e-mail die ik naar die afdeling stuur.
Zonder aarzeling zou ik het niet aanbevelen en ik ben erg teleurgesteld over dit alles, met het enthousiasme en het vertrouwen in de Parador en meer kon me niet teleurstellen. Ik denk dat mijn gasten het ook niet zouden aanraden, gezien wat ze zagen.