- Online magazine
- Feest- en Trouwlocaties
-
Leveranciers
- Trouwfotografen
- Feest- en Trouwlocaties
- Catering
- Weddingplanners
- Haar en Make-up
- DJ´s
- Bruidsmode Boetiek
- Decoratie & Styling
- Trouwambtenaren
- Bruidsboeketten
- Vervoer bruidspaar
- Uitnodigingen en Stationery
- Juweliers
- Winkels Bruidegom
- Overige diensten
- Accessoires
- Cadeaus
- Huwelijksreis
- Avondkleding en Feestjurken
- Internationale leveranciers
Stress van je Dress
Mijn dochter heeft helaas een bijzonder slechte ervaring gehad met Koonings. De trouwjurk die zij kocht voor meer dan €2100, ging binnen 15 minuten na het begin van haar trouwdag kapot. De overrok scheurde tijdens de ceremonie, waardoor ze niet alleen haar fotoshoot moest annuleren, maar haar gasten ook nooit de volledige jurk hebben kunnen zien. Dit leidde tot veel verdriet en frustratie op wat een perfecte dag had moeten zijn.
Wat echter nog erger was dan het product, was de reactie van Koonings op deze situatie. Ze nam direct contact met hen op, maar het duurde weken en diverse telefoontjes voordat er eindelijk een reactie kwam. In plaats van een snelle en adequate oplossing te bieden, boden ze slechts een reparatie en reiniging van de jurk aan. Dit was duidelijk onvoldoende gezien de omstandigheden. Tot haar verbazing werd haar ook nog eens voorgesteld om de jurk door te verkopen, wat een bijzonder ongepaste suggestie was.
Wat deze ervaring nog teleurstellender maakt, is het totale gebrek aan empathie van de klantenservice. Ze toonden geen enkel begrip voor de stress en teleurstelling die dit op haar trouwdag heeft veroorzaakt. Er werd geen enkele vorm van excuses aangeboden, en het compensatievoorstel van €100 was beschamend laag gezien de emotionele impact en het ongemak dat zij heeft moeten doorstaan.
Op basis van wat zij heeft meegemaakt, zou ik Koonings absoluut niet aanbevelen. De combinatie van slechte productkwaliteit en een klantenservice die de ernst van de situatie niet erkent, maakt dit bedrijf onbetrouwbaar voor een aankoop die zo belangrijk is als een trouwjurk. Ik zou iedereen aanraden om elders te zoeken voor een betere ervaring.
wij zijn ook niet zo tevreden over koonings,belachelijk als je al zo een dure jurk koopt ,dat er ook nog eens 350,00 euro bij komt voor n klein beetje te vermaken,verschillende keren moeten terug komen, voor t te vermaken,een dag voor de bruiloft jurk op gehaald,blijkt t op de dag zelf toch niet zo mooi te passen als zou moeten,het bovenstuk zat aan een kant,heel erg scheef,oh ja ze hadde plakkertjes mee gegeven dat t boven goed bleef zitten, dat doosje waar n stuk of acht plakketjes inzaten,zouden we eigenlijk ook nog moeten betalen van 15,50 ,maar dat meisje schaamde zich toch n beetje daarvoor,dus kregen we t zo mee,nee ik had t toch wel iets meer verwacht van de ZAAK koonings!
Een aantal weken geleden met VIP arrangement bij Koonings geweest. Een half uur later gestart ivm uitloop vorige afspraak. Geen excuses…. De bruid werd geholpen door Romy maar die had er weinig zin in, liet direct merken dat t budget te laag was, was kort en kribbig. Weet niet of ze haar werk wel echt leuk vindt, t leek meer n toneelstuk vwb vriendelijkheid wat ze opvoert ipv dat het authentiek is. Dit in tegenstelling tot wat ze op TV laat zien. Jammer…. Uiteindelijk n jurk gevonden maar t gevoel van n bijzondere dag voor n bijzondere gebeurtenis werd totaal teniet gedaan door het gedrag van Romy. Waarschuwing: als de vraag Say yes to the dress komt, realiseer je (en dat vertellen ze pas als je in de paskamer kwetsbaar in je ondergoed staat) dat je daarmee officieel de koop aangaat. Stelletje bedriegers zijn t, slinkse omkopers want meteen even tekenen, aanbetalen en wegwezen. En als je je dan toch overvallen voelt (gedwongen in t moment, dat is t) dan heb je pech want n deal is n deal. Bedriegelijke bende daar bij Konings, zeker die Romy maar de hele crew erachter ook. Oplichters, niks meer en niks minder achter n facade van pracht en praal. Nooit naar toe gaan, je wordt gewoon misleid en gedwongen tot koop.