Bijna 50 jaar geleden werd Koonings opgericht in een klein schuurtje in Deurne. Koonings is inmiddels uitgegroeid tot s ’werelds grootste bruidsmodezaak. Een familiebedrijf waar ondernemen en innoveren hoog in het vaandel staan. Voor een ultieme trouwbeleving is de klant bij Koonings aan het juiste adres. Met ruim 75 merken bruidsjurken kan iedere bruid slagen binnen Koonings. Daarnaast ben je ook voor herenkostuums, avondkleding en communiekleding bij Koonings aan het juiste adres.

Binnen Koonings is een bijzonder team van professionele coupeuses aanwezig, zij zorgen ervoor dat uw trouwjurk of kostuum tot in de kleinste details wordt afgewerkt. Een van onze sterke punten is ‘klaar terwijl u wacht’.  

In onze bruidsspeciaalzaak kunt u terecht voor de meest uitgebreide collecties van 2018. Koonings The Wedding Palace is gevestigd in Deurne (nabij Eindhoven).

Via onderstaande link kunt u onze gehele collectie trouwjurken bekijken
https://koonings.com/bruidsmode 

Bezoeker, laat een review achter over Koonings The Wedding Palace en win tot 10.000 €

Markeer als bezocht, gereserveerd of laat een review achter om deel te nemen. Meer gegevens

Meningen over Koonings The Wedding Palace

3.5 7 reviews
Door Sarissa
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Mijn keuze op Koonings is gevallen doordat ze de meeste trouwjurken aanbieden en ik hoopte dat ik er in 1 keer zou slagen. Wel moest ik hier 1,5 uur voor rijden maar dit kon de pret niet drukken. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een stylist die niet begreep wat ik mooi vond en in onze ogen waarschijnlijk niet erg lang bij Koonings werkte. Aan het eind van mijn afspraak had ik nog steeds niks gevonden en stond ik op het punt om naar huis te gaan toen mw. Koonings (niet Ramona) mij kwam helpen. Uiteindelijk ben ik hierdoor toch nog geslaagd en hebben we een vervolg afspraak gemaakt. Bij de vervolg afspraak ben ik goed geholpen en heb hier ook niks over te zeggen. Mijn maten werden opgenomen en de lengte zou voor de volgende keer worden aangepast. Ook werd er een nieuwe afspraak ingeplanned en een tijd besproken 10:30. Tussen deze afspraak is er nog telefonisch contact geweest om van de overgebleven stof van mijn trouwjurk en stropdas, 2x een pochet en een bloemenspeldje te laten maken. Zodat ik dit aan de bruidegom, mijn vader en mijn moeder kon geven. Dit was goed en zou voor mij klaar liggen bij de laatste fitting. Bij de laatste fitting moesten deze alsnog gemaakt worden en een aantal ander aanpassing waaronder het erop zetten van drukknoopjes. De lengte moest dan nog van de jurk worden ingenomen en uiteindelijk dus ook nog die extra's die ik gemaakt wilde hebben. Wij hebben hierop tot 17:00 gewacht en ze hebben mij gezegd dat alles erop was gemaakt en ik mij geen zorgen hoefde te maken. Bij de kassa werd er mij verteld dat ik voor de extra's nog 250 euro moest betalen terwijl dit gemaakt is van mijn eigen stof van de jurk.
Een week voor mijn bruiloft deed ik de zak van mijn jurk open om de aanpassingen van de jurk aan mijn moeder te laten zien. Het viel mij op dat de drukknoopjes niet op de jurk zaten, dus ik belde Koonings op met wat ik moet doen. De enige optie was langs komen, waar ik in de laatste week voor mijn bruiloft geen tijd meer voor had. Uiteindelijk heb ik mijn moeder gevraagd dit op te lossen (want fouten kunnen inderdaad gebeuren). Op de dag zelf was ik heel relaxt ik had erg veel zin in mijn bruiloft. Nadat mijn haar en make up gedaan waren was het dan eindelijk tijd om mijn jurk aan te trekken, ruim een uur voor de bruidegom mij op komt halen. Mijn zus en moeder helpen mij om mijn jurk aan te trekken. Toen zegt mijn zus hè waar is het rijglint waarmee je jurk dicht gaat? Deze zat dus niet bij de jurk. Dit betekende dat mijn top van de jurk niet dicht kan.
Weer Koonings opgebeld. Zij zouden het overleggen en mij binnen 5 minuten terug bellen maar dit werd een kwartier. Mijn zus nam de telefoon aan en er werd haar verteld dat ze niet wisten hoe ze dit moesten oplossen en ze trouwzaken in de buurt op zouden bellen. Ik kan niet begrijpen dat zo'n essentieel onderdeel van een jurk mist en mijn zus van Ramona Koonings ook te horen krijgt dat ze niet boos moet reageren over de telefoon omdat er fouten gemaakt kunnen worden.
Inderdaad er kunnen fouten gemaakt worden maar niet deze.
Mijn zus werd weer terug gebeld met de vraag of zij het lint wilde ophalen in een winkel hier in de buurt. Nu was dat lint spier en spier wit terwijl mijn jurk goud van kleur is. Het was inmiddels 5 voor 11 en wij hadden nog geen oplossing terwijl de bruidegom mij om 11 uur kwam ophalen. Mijn korset moest nog aangetrokken worden met een lint wat er niet bij paste en de spanning was om misselijk van te worden.
Al met al, bedank ik bij deze Koonings voor het verpesten van mijn humeur en het begin van mijn trouwdag die eerst super mooi en fijn begon.
En om dan te horen te krijgen 'wij maken ook fouten, we zijn allemaal mensen' en 'wij kunnen niet toveren' viel bij ons echt verkeerd.
Een fout van een knoopje te weinig vind ik zeker kunnen maar een volledig lint waarmee je top vast zit en dan in discussie gaan dat je op zo'n moment niet in emotie mag zeggen dat het gewoon opgelost moet kunnen worden vind ik zeer ongepast en zeker vanaf de eigenaar van de winkel.

Misbruik rapporteren
Door Dennis
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Scheur in mijn broek  waar ik achter kwam tijdens ceremonie 

fotos verpest 

mensen laat je niet misleiden door dit bedrijf 

jullie oplossing koonings nul 

mooi pand over de rug van mensen die hard moeten werken voor hun geld 

Misbruik rapporteren
Door Richelle
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Zowel ik als mijn partner zijn geslaagd voor onze trouwkleding. Beide zeer professioneel en betrokken geholpen. Mijn ervaring met styliste Floortje was super! Ze kon zich in mijn stijl verplaatsen en niets was haar te veel! Ik heb YES tegen mijn droomDRESS gezegd! Ik kan niet wachten tot de volgende afspraak! Geweldige ervaring en personeel. Ook mijn zusje die inmiddels in haar droomjurk van Koonings getrouwd is, is super geholpen en zag prachtig uit. Ramona en de rest van het team, ga zo door en tot gauw!

Misbruik rapporteren

FAQ´s

Wat is de prijsklasse van uw diensten?
Midden
Wat zijn de openingstijden?
Maandag t/m Vrijdag 09.30 - 17.00 uur Zaterdag 09.30 - 18.00 uur Zondag in de maanden okt/nov geopend van 10:00-16:00 uur
Wat zijn de betalingsvoorwaarden? Moet het bruidspaar bijvoorbeeld van tevoren betalen en welke betalingsopties zijn mogelijk?
Pin, Creditcard, op factuur, contant
Welke producten biedt u aan?
Feest en Avondjurken, Jurk Bruidsmeisjes, Kinderkleding
Is het nodig om een afspraak te maken?
Afspraak is nodig
In welk jaar is het bedrijf opgericht?
1968

Adres

Stad: 5751 PW