NinasBruidsmode

Ga naar het gesprek Meer Informatie

NinasBruidsmode

Ga naar het gesprek Meer Informatie

Ninasbruidsmode in Franeker is al vele jaren een begrip in Friesland en ver daarbuiten. Ons assortiment trouwjurken bestaat uit meerdere collecties van bekende bruidsmode merken die allen te vinden zijn op onze website. Ninasbruidsmode is tevens gespecialiseerd in bruidsjaponnen voor de bruid met een maatje meer.

Waarom zou je naar Ninasbruidsmode gaan? Er zijn toch genoeg winkels bij je in de buurt? Nou heel simpel eigenlijk: Wij doen er alles aan om “jouw” trouwjurk ook echt van jouw te laten worden. Naast de wensen van de a.s. bruiden, waar we heel goed naar luisteren, helpt onze eigen creatieve eigen inbreng je vaak ook op ideeën.

Al onze trouwjaponnen worden op maat gemaakt door onze coupeuses zodat jouw droomjurk perfect aansluit op je figuur. Op de website willen wij je een indruk geven van de collecties die je bij ons in de winkel aantreft. In onze winkel en op deze website laten we zien dat een trouwjurk niet duur hoeft te zijn. Bij NinasBruidsmode vind je al een prachtige bruidsjurk vanaf € 549,- 

Meningen over NinasBruidsmode

1.3
1 mening
1 mening
Professionaliteit
(1)
Prijs/kwaliteit
(1)
Aanrader?
(1)
moniekpopken
Door Moniek
1.3333333333333
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Een zeer en zeer slechte ervaring.

Begin juni een afspraak gemaakt bij Ninasbruidsmode. We waren met 5 personen om mijn bruidsjurk voor de grote dag uit te zoeken.

Bij binnenkomst zat er al familie op mij te wachten. Ik kwam binnen en er werd gelijk verteld door Nelly dat iedereen moest gaan zitten en zich stil moest houden, tot ik had gezegd wat ik van de jurk vond.

Er werd een een kopje koffie aangeboden en gevraagd wat mijn budget was. Ik gaf aan wat mijn budget was alleen werd er geen rekening gehouden met eventuele coupeuse kosten, hoepel, sluier ect ect. Dit had van tevoren wel even duidelijk aangegeven mogen worden of mijn budget inclusief of exclusief al deze extra`s zou zijn.

Tijdens mijn pas sessie werd ik overgedragen aan een stagiaire, die mij verder hielp. Ik moet zeggen dat ik op dat moment helemaal blij was, want wat is het fantastisch om allemaal verschillende jurken te mogen passen. Na een aantal jurken te hebben gepast, had ik mijn jurk gevonden. Mijn moeder van Poolse afkomst vroeg aan Nelly of de jurken toevallig ook uit Polen kwamen. Hier werd best fel op gereageerd, met dat de kwaliteit daar slecht was. Waarna ik dacht waarom moet dit allemaal zo. Nou prima als jij dat vindt maar je hoeft hier toch geen discussie over te gaan voeren. Wees professioneel.

Ik zat nog steeds met mijn hoofd bij die jurk dus liet het allemaal wat gaan. Ik miste wel het blije gevoel, op het moment dat ik mijn definitieve keuze had gemaakt, geen toast noch gefeliciteerd of wat dan ook. Het was jurk uit en daarna werd er en plein public de rekening gepresenteerd aan mijn moeder. Dit vonden de gasten en mijn moeder en ik niet echt heel fijn. (Maar goed dat zal wel persoonlijk zijn).

Na 1 bakje koffie en geen koekje of niks. Besloten we om elders even na te praten en te gaan eten. Je geeft toch snel 1500 tot 2000 euro uit dus je verwacht ook een soort van service. Na dat je er van 11.00 tot ongeveer 12.30 uur hebt gezeten.

Op het terras gaf het voor mij toch nog een nare na smaak. Maar ik zei tegen iedereen. Misschien was het niet haar dag, we geven het nog een kans.

Kortom het was de toon die werd gezet, die de das omdeed. Niet gastvriendelijk omgaan met de mensen op de bank. En toch een andere verwachting die je bij het aanschaffen van een bruidsjurk hebt.

Begin november kwam ik terug want mijn jurk was binnen. Ik had mijn moeder, schoonmoeder en vriendin meegenomen.  Bij de afpas was Nelly weer kort en onvriendelijk. Er werd überhaupt geen koffie aangeboden. Want dit hadden we achteraf zelf kunnen pakken. Geen idee waar die koffieautomaat stond, maar dan nog zou ik het zelf niet zo snel pakken.

Ik deed de jurk aan en de cups zaten niet mooi, hier zouden ze nog wat aan doen.

Er werden cups in mijn jurk gedaan die goed zouden zijn.

Ook de onderkant moest wat korter maar dat was het dan ook.

Overigens een zeer vriendelijk coupeuse hielp mij verder deze ochtend. Ik gaf aan dat ik een hoepel waarschijnlijk van een vriendin zou overnemen, dus dat ik daar nog even mee wilde wachten. Ze heeft mij nog geappt welk merk en welke maat ik moest hebben. Deze heb ik dan ook zelf aangeschaft.

Vervolgens hebben we de jurk betaald en zouden dan ook de deur uit stappen. Waarna Nelly nog even een zeer ongepaste/ vervelende opmerking naar mijn vriendin heeft gemaakt. Ze heeft hier overigens na een dik uur nog over gebeld en haar excuses voor aangeboden.

Bij thuiskomst zag ik dat de factuur niet klopte en heb hier gelijk over gebeld. Nelly gaf aan dat dit recht getrokken zou worden. Maar na de tweede afspraak weer met een vieze na smaak weg te zijn gegaan. Ben ik rond gaan bellen voor een andere coupeuse. Ik had besloten mijn jurk er weg te halen en elders te laten vermaken, bij een bruidsmodezaak waar ik wel een goed gevoel bij had.

 

Ik heb Nelly gebeld en aangegeven de jurk op te komen halen. Ze was verbaasd en wilde nog een uitleg waarom.  Ik ben met mijn schoonmoeder naar binnen gegaan en heb uitgelegd waarom ik mijn jurk kwam ophalen.

Waarna werd aangegeven. " tja met sommige mensen heb je wel een klik en sommige niet" en met de opmerking " ik ben ook nog psycholoog dus ik snap het niet" toen ben ik heel erg geschrokken. Ik dacht toen helemaal, zo ga je niet met mensen om. Of je ze nou wel of niet mag, wees professioneel. Mensen geven er ontzettend veel geld uit, dus je mag ook een bepaalde service verwachten. Ik gaf aan dat ik er slecht van had geslapen en dat het beter was om dit zo snel mogelijk af te handelen. Waarna er nog een opmerking volgde met " Ik wil niet dat je een slechte review op internet zet" Ik werd hier echt heel naar van.

Want ik wist inmiddels dat er meerdere mensen waren weg gelopen, i.v.m. verkeerd vermaken. Ik gaf aan "dus dat zeg je tegen iedereen die hier een slechte ervaring heeft gehad' Nou dat was niet het geval. Dit was nog nooit voorgekomen.

Ik had er tot dat ze er zelf over begon niet eens aan gedacht om maar iets op internet te zetten. Maar na deze opmerking is het toch blijven hangen. Ik wil niet dat iedereen die een slechte ervaring heeft, denkt ik plaats geen review want dit werd mij gevraagd.

Al helemaal niet toen ik met mijn jurk bij die andere bruidszaak aankwam, en ze aangaven dat mijn jurk te klein was besteld. (Terwijl ik juist ben afgevallen) de makkelijke weg was gekozen voor het afspelden, verkeerde cups in mijn jurk zaten en ook nog eens een verkeerde hoepel maat is doorgegeven.

Ik weet wel dat ik geen moment spijt heb gehad om mijn jurk z.s.m. bij ninasbruidsmode weg te halen, voordat hij überhaupt vermaakt zou gaan worden. Ik heb nog wel een onwijs leuke dag gehad bij de huidige bruidsmodezaak die hem gaat vermaken.    

Denk goed na voordat je hiernaar binnenloopt. Wellicht heb je hier een goede ervaring net zoals een andere vriendin van mij. Maar na het horen van iemand die in het vak zit (buiten de bruidsmodezaak om) dat dit vaker is gebeurd, tot het verprutsen van jurken aan toe. Wil ik jullie deze review niet besparen.

M. Popken

Misbruik rapporteren

Adres

Stad: 8801

Contact

Antwoord meestal binnen 24 uur
U heeft al contact opgenomen met deze leverancier
Ga naar het gesprek Afspraak maken
Ga naar het gesprek Afspraak maken