Jullie zijn verloofd! Gefeliciteerd!! Het organiseren van jullie bruiloft is een heel leuk en nieuw avontuur. Maar waar moet je beginnen? En vraag je hulp aan een weddingplanner of doe je alles zelf?
Done! by Dien onderscheid zich door écht te werken op maat. Wil je alleen wat advies of hulp bij het maken van het draaiboek? Dan plannen we een afspraak en kletsen we erop los. Zoek je alleen een ceremoniemeester voor de dag zelf? Heel graag! Want hoe fijn is het als al je dierbaren gewoon kunnen genieten van de dag en niets hoeven te regelen! Ben je niet zo’n ster in plannen of houd je er niet van om alles zelf uit te zoeken en te regelen? Ik help jullie heel graag op weg en ontzorg jullie waar jullie willen. Dat betekent dat jullie alle keuzes maken maar dat ik al het uitzoekwerk en regelwerk voor jullie doe. No stress dus! Dat traject leggen we vast in het Done! by Dien-notitieboekje zodat je na de bruiloft ook nog een leuk dagboekje hebt waarin alle voorbereidingen genoteerd staan. Dat is dan weer leuk voor later ;-)
Nieuwsgierig naar wat ik voor jullie kan betekenen? Stuur mij een berichtje en we plannen een kosteloos kennismakingsgesprek in. Hebben we een match? Dan gaan we aan de slag om jullie droombruiloft te organiseren.
Wij hebben voor de diensten van Nadine gekozen om een volledig ontzorgde dag te hebben, zonder dat we ons zelf ergens mee bezig zouden moeten houden of om druk zouden moeten maken. Bovendien was het de wens om onze ceremoniemeester uit de vriendengroep niet met deze rol op de dag zelf op te zadelen en haar te kunnen laten genieten van de dag. Het hele proces was zowel professioneel als prettig van begin tot eind: grondig doorspreken van de wensen en deze ook grondig en correct verwerken in een draaiboek, maar daarnaast ook de nodige gezelligheid. Wij hadden De Hooge Vuursche als locatie, waardoor we ook niet van locatie naar locatie hoefden te gaan. Het grote voordeel was dat wij rond lunchtijd op de locatie aan konden komen, en Nadine het nodige al met de locatie en met de bloemenleverancier had geregeld voordat wij er uberhaupt waren. Daarnaast was een heel groot voordeel: dat ik (warrige bruidegom) bijna niets hoefde te onthouden van het draaiboek, maar gedirigeerd werd naar de juiste plekken op de juiste tijdstippen, precies zoals ik dat wilde. Er was één leerpuntje voor beide partijen, één essentieel punt (eetzaal op tijd open voor de ouderen) was niet als essentieel gemarkeerd in het draaiboek, maar dit was binnen een mum van tijd opgelost en kon de pret zeker niet bederven!
Ondanks de coronamaatregelen (en de nodige afzeggingen) hebben wij een fantastische bruiloft gehad, mede debet aan de goede diensten van Nadine! En niet geheel onbelangrijk: ook de gasten waren zeer te spreken over Nadine (inclusief de naaste familie), en Nadine schuwde niet om even bij de photobooth op de foto te gaan met enkele aanwezige kinderen!
Ik was ceremoniemeester tot de grote dag van een vriendin van mij. Nadine heeft de taak op de dag zelf van mij overgenomen. In het voortraject was Nadine erg betrokken en heeft mee gedacht in hoe zaken aan te pakken. Wel liet Nadine voldoende ruimte over voor mij als andere ceremoniemeester. De communicatie was prettig en de lijnen waren kort. Hierdoor kon ik met veel vertrouwen de ceremoniemeester taken loslaten op de trouwdag zelf en dit overlaten aan Nadine. Het was een geweldige dag die ik dankzij Nadine echt als Gast van de bruid en bruidegom heb kunnen ervaren.
Het is zo fijn om Done! by Dien in te schakelen! Je denkt dat je alles al hebt geregeld, maar als je het samen met Nadine doorloopt zijn er altijd punten die je vergeet. Tijdens onze bruiloft heeft ze alles tot in de puntjes geregeld. Ik was van te voren best wel gespannen of alles goed zou komen, maar de lieve woorden die Nadine zei namen alle spanningen weg. Onwijs bedankt voor alles!!!!