ANKii | My VINTAGE BOUDOIR

  • Prijsklasse Luxueus
  • Website

Ben jij die Bruid die écht iets anders op haar Huwelijksdag wil dragen.., een te gékke bruidsjurk maar ZEKER NIÉT zo eentje die je in alle gewone bruidswinkels ziet!?

Dan heten we je van hárte welom in My VINTAGE BOUDOIR, de léukste Bruidswinkel van NL!

Onze Bruiden komen van heinde en verre om een unieke bruidsjurk te vinden..., die hebben we behalve in Reguliere maten namelijk OOK in gewéldige Plus-Size gewoon op voorraad.

Kunnen we de jurk perfect voor je op maat maken in ons eigen atelier? Dan kan de jurk diréct geleverd worden en is de levertijd heeeeel erg kort! Onwijs lekker als je LAST-MINUTE tocht nog een bruidsjurk wilt vinden...

Het mooie daar van is, is dat jouw model niet weer terugkomt in onze Showroomcollectie, en je dus een UNIEKE BRUIDSJURK draagt. Bovendien komen er in het drukke verkoopseizoen bij ons wekelijks nieuwe japonnen binnen, zo is onze collectie altijd Up-To-Date en vind je de allerleukste nieuwe modellen direct voor het grijpen - en geloof ons: het is een héérlijke bezigheid om daar jouw ALLERTÓFSTE BRUIDSJURK uit te kiezen!

Nieuwsgierig & Ready for "THE BEST BRIDAL EXPERIENCE EVER"!?

Bel ons direct voor het maken van jouw pasafspraak..., we reserveren het hele Boudoir  exclusief voor jóu en je gezelschap, dus kun je met jouw BridalSquad hé-le-maal uit je dak gaan en je een paar uurtjes wentelen in al dat moois...

Verheug je alvast op een onwijs toffe passessie, we zien je snel!

XoXo ANKii

Bezoeker, laat een review achter over ANKii | My VINTAGE BOUDOIR en win tot 3.000 €

Markeer als bezocht, gereserveerd of laat een review achter om deel te nemen. Meer gegevens

Reviews

4.5 5 reviews
Door kimluking
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

In één woord: fantastisch! Ik voelde me zo op mijn gemak in de winkel en met Ankii! Ik voelde me een echte prachtige bruid. Keuze uit veel jurken, en ik kreeg goed advies over de mogelijkheden om aanpassingen te doen! Ik heb echt een fantastische ochtend gehad, en mijn gezelschap werd ook echt serieus genomen. Iedereen mocht iets uitzoeken en Ankii dacht met me mee tijdens het zoeken naar een jurk (gezien ik geen idee had wat ik wilde). Binnen een uur DE jurk gevonden voor onze grote dag. Ik vind het bijna jammer dat ik maar één keer ga trouwen, ik zou dit zo elk weekend willen doen!

Misbruik rapporteren
Het was gezellig Kim!

Er waren een aantal bruidsjurken die je zó mooi stonden.., maar deze laatste was echt VAVOOM!!

Ik ben er zéker van dat je aanstaande impressed zal zijn zodra ze je ziet!?

Geniet lekker na met de video's en fotos die ik van je heb gemaakt tijdens de passessie, we zien elkaar gauw weer met afpassen!

Liefs, ANKii
Door z.israelyan
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

In eerste instantie een heel charmante eigenaar, een heel mooie zaak maar... voor geen enkele bruid een aanrader! Mevrouw verkoopt heel graag maar daar houdt het ook op. Een goed en eerlijk advies is er niet, begrip voor de klant eveneens en je wordt geblokkeert op het moment dat je aangeeft dat de jurk mankementen bevat en niet goed versteld is. Want, eenmaal verkocht is verkocht...

Mijn droomjurk gevonden in de zaak en EUR 2700 betaald voor de Casablanca Madison jurk die daarvoor maanden op de paspop had gehangen. Dit was dus een sample jurk. Alle jurken in deze zaak zijn overigens samples maar worden gewoon voor de volle prijs verkocht!

De jurk was een maat 42 terwijl ik een maat 34-36 draag. Zij overtuigde mij dat dit geen enkel probleem was en dat de jurk precies in mijn maat op haar kosten versteld zal worden. Ik kreeg een mooie sluier gratis erbij en verliet super gelukkig de zaak.

Eenmaal thuis kwam ik erachter dat deze jurk op de website van Casablanca gewoon voor 1700 dollar (omgerekend 1550 euro) besteld kan worden in maat 36. Ook belde ik een aantal andere bruidszaken en werd geïnformeerd dat een bruidszaak een trouwjurk altijd nieuw bestelt en je betaalt dan de nieuwprijs. Een sample jurk wordt in iedere andere bruidszaak met korting verkocht.

Ook bekeek ik de jurk thuis aandachtig en zag dat er op enlele plekken de kant reeds draadjes uitstak. Ik vroeg me toen al af hoe de jurk eruit kwam te zien als het ook nog eens flink versteld gaat worden.

Dezelfde dag stuurde ik de eigenaar van de zaak een appje waarin ik mijn zorgen vermeldde en ook het enorme bedrag dat ik had betaald voor een jurk die op de paspop had gehangen. Zij garandeerde mij dat alles goed zou komen en overtuigde mij om de jurk gewoon te laten verstellen en dat mijn reactie uit de zenuwen voortkwam. Ik ging hiermee akkoord en liet de jurk een aantal weken later verstellen.

Ik ben 3 keer naar Dordrecht gereden en de laatste keer zelfs 1,5u gewacht zodat de jurk versteld kon worden. Iedere keer erg blij dat het lukt om de jurk zoveel maten kleiner te krijgen. Wel gaf ik iedere keer aan dat de armopeningen erg nauw versteld waren en dat ik mijn armen amper kan bewegen. De naaister beloofde mij de armenopeningen aan het einde weer wijder te maken maar achteraf natuurlijk een onmogelijke zaak als in eerste instantie teveel stof eruit is gesneden.

Ik geloofde in goede trouw dat de laatste verstelronde goed was gegaan en ik had geen zin meer om de jurk voor de 10e keer aan te trekken. Ik ondertekende het formulier van tevredenheid en nam de jurk mee naar huis.

Een paar dagen later was de bruiloft aangebroken. Jurk aangetrokken en voelde gelijk dat de armopeningen geen enkele cm wijder waren gemaakt. Daarnaast zag ik dat een aantal diamantjes op de achterkant loszaten (waarvan 1tje na een aantal uur eraf is gevallen). Ook stak een flinke stuk stof aan mijn linkerheup eruit en dit was niet zomaar eraf te knippen. Overal kwamen stukjes draad uit de kant en de bruidsmeisjes moestem overal de draadjes eruit knippen (voor zover mogelijk). Het dragen van deze jurk was meer een ramp dan plezier... En dit voor 2700 euro! Verder was het een super mooie dag en erg mooie foto's waarop de mankementen van de jurk gelukkig niet snel te zien waren.

Een week later - na lang twijfelen - stuurde ik de eigenaar van de zaak de mooie foto's en vertelde ik haar dat mijn man en ik getrouwd zijn en dat alles goed is gegaan. Ook vertelde ik haar over de jurk en hoe erg ik dit vond.

Haar reactie was dat ik in de zaak erg blij was en dat mijn bruiloftfoto's waanzinnig zijn en dat zij dus niet begrijpt waarom ik een klacht indien. Nog voordat ik de kans kreeg om close-up foto's van de mankementen te sturen, verwijst ze mij naar de geschillencommissie bruidsmode CWB-erkend en blokkeert ze mij op whatsapp.

Erg oneerlijk, een rotgevoel en machteloos. Ik wil dus hierbij alle aanstaande bruiden waarschuwen voor deze mevrouw en haar bruidszaak!

Misbruik rapporteren
Oh jeetje Sara…, ik ben echt onwíjs onder de indruk van de manier waarop je communiceert, doch ik laat de inhoud en je woordkeuze volledig bij jou en adviseer je nogmaals om de juiste weg te volgen omwille van het volgende:

Je apps aan mij zijn inhoudelijk nogal grievend en de treiterende emoticons onderstrepen je intentie zó sterk dat het een normale communicatie volstrekt in de weg staat. Ik heb er daarom zondagochtend inderdaad voor gekozen om je nummer te blokkeren. Niet uit desinteresse maar uit bescherming voor jou én voor mij persoonlijk, zo kun jij niet té ver gaan in je dreigementen en kan ik er voor kiezen om dit aan te pakken zodra het zich straks aandient via CBW-erkend. Je bent gelukkig al getrouwd, en alhoewel ik een klacht altijd zéer serieus neem, is de zaak is niet dusdanig prangend meer dat er binnen een dag gehandeld moet worden.

Je dreigde in je apps als laatste nog dat je een slechte review zou plaatsen als ik je niet per direct 500,- euro zou overmaken, en zie daar! Communicatie over de inhoud en afhandeling gaat om exact deze reden dus nog uitsluitend via de geschillencommissie en eventueel - als je dat wenst - via juridische weg.

Natuurlijk hebben we enkelt wel eens een klant die naderhand niet tevreden zegt te zijn over het een of ander, we zien gelukkig zó veel bruiden dat het onmogelijk is om dat te voorkomen.

Het is een te verwaarlozen percentage, maar het aantal wordt natuurlijk gróter naarmate je meer jurken verkoopt, het is niet te voorkomen helaas. Wij streven er in ons bedrijf allemaal naar om vakwerk af te leveren, en met een gemiddelde beoordeling van 9,5 op The Perfect Wedding uit zo’n 250 beoordelingen en bijna 5 ***** op het Zank You Wedding Portal denk ik dat we dat uitzonderlijk netjes doen.

Mensen maken soms fouten (én dus herstellen wij dat als dat gebeurd) maar mijn ervaring is óok dat mensen soms gewoon misbruik willen maken van een situatie en/óf hun professionele positie proberen te gebruiken om druk uit te oefenen.

Als een klacht terecht is dan zullen mijn collega’s & ik er álles aan doen om dat te herstellen. Jouw manier van communiceren is echter dusdanig dat het verstandiger is om dit via een bemiddelend orgaan te doen, ik heb je daarin gisteren geadviseerd en gezegd dat rechtstreekse communicatie (omwille van het bovenstaande) niet verstandig is, maar een advies van de klachtencommissie is bindend en daar zal ik me zeker aan voegen als dat nodig is, ik adviseer jou dat ook te doen.

Je bent zelf advocaat Sara, je vertelde me daar meerdere malen over én gelukkig weet je daardoor dat dit in zo’n situatie ook de énige juiste en verstandige weg is om in dit geval te bewandelen.

Ik vind het niet chique om de volledige achtergrond van dit verhaal hier te vertellen dus blijf ik uit de feitelijke inhoud vandaan en adviseer ik je met klem om jouw interpretatie voor te leggen aan de geschillencommissie en hen daarover te laten oordelen.

Ik wens je alle Geluk, Liefde & Wijsheid….

ANKii
My VINTAGE BOUDOIR
Door allsaints
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Ik ben bij anki gekomen via google. Omdat ik vorig jaar  nogal in de maling ben genomen met een andere bruidszaak waarvan die failliet was gegaan dus weinig vertrouwen had. Andere mogelijkheden zoeken kwam ik bij Anki. Wat een mooie zaak en wat een mooie jurken. En zo echt en oprecht geholpen. Wat een lieve vrouw. En ook de assistente. Gaven me goed advies en veel zelfvertrouwen en wat heb ik me droomjurk gevonden. Kan alle aanstaande bruiden deze mooie zaak aanbevelen. Thanks op naar een mooie dag(:

Misbruik rapporteren
Dank je wel lieverd! Het was fijn om je te kunnen helpen.., wat een verhaal zeg!

Geniet van de voorbereidingen, en we zien elkaar met afpassen weer... :)

ANKii

FAQ´s

Wat is de prijsklasse van uw diensten?
Luxueus
Wat zijn de openingstijden?
We zijn op zondag gesloten - andere dagen altijd op afspraak omdat we het héle Bruidsboudoir reserveren voor jou & je gezelschap! Super gezellig, en we kunnen natuurlijk geen binnenlopers ontvangen als jij uitgebreid staat te passen, nietwaar? :)
Wat zijn de betalingsvoorwaarden? Moet het bruidspaar bijvoorbeeld van tevoren betalen en welke betalingsopties zijn mogelijk?
Als we een bruidsjurk voor je bestellen, betaal je 50% aan, en het restant als de jurk bij ons arriveert! En.., als de jurk uit onze showroom goed op maat gemaakt kan worden, betaal je die direct omdat we die direct kunnen leveren (we kunnen de jurk tot aan je Huwelijksdag natuurlijk voor je bewaren!)
Hoeveel tijd van tevoren wordt een eerste afspraak aanbevolen?
Meer dan 6 maanden
Welke producten biedt u aan?
Feest en Avondjurken
Hoe omschrijft u de stijl van uw jurken?
Originele stijl, Romantische stijl, Glamoureuze stijl, Moderne stijl, Prinsessen stijl, Vintage stijl
Is het nodig om een afspraak te maken?
Afspraak is nodig
Wat is de gemiddelde prijs van een trouwjurk?
We verkopen japonnen tussen de 1500,- en 4500,- euro, de meeste Bruiden slagen voor gemiddeld 2500,- voor een compleet ensemble!
Is het mogelijk om online te bestellen?
Online aankoop niet beschikbaar
Vertel ons een leuke anekdote over uw bedrijf om bruidsparen een idee te geven wat zij kunnen verwachten.
Verwacht een hoop plezier, uitstékende technische ervaring én een waanzinnig mooie collectie als je in ons Bruidsboudoir jouw Bruidsjurk komt vinden! Neem direct de eerste keer alle mensen mee die jij leuk vindt (tot ongeveer 6 personen) want je mag er bijna wel van uit gaan dat jij - net als álle bruiden die je voor gingen - diréct in de eerste passessie gaat slagen voor een waanzínnig toffe Bruidsjurk!
In welk jaar is het bedrijf opgericht?
2017

Adres

Stad: 3311 ER