ANKii | My VINTAGE BOUDOIR

Ga naar het gesprek Meer Informatie

ANKii | My VINTAGE BOUDOIR

Ga naar het gesprek Meer Informatie
  • Prijs vanaf: 1.500 €

Ben jij die Bruid die écht iets anders op haar Huwelijksdag wil dragen.., een te gékke bruidsjurk maar ZEKER NIÉT zo eentje die je in alle gewone bruidswinkels ziet!?

Dan heten we je van hárte welom in My VINTAGE BOUDOIR, de léukste Bruidswinkel van NL!

Onze Bruiden komen van heinde en verre om een unieke bruidsjurk te vinden..., die hebben we behalve in Reguliere maten namelijk OOK in gewéldige Plus-Size gewoon op voorraad.

Kunnen we de jurk perfect voor je op maat maken in ons eigen atelier? Dan kan de jurk diréct geleverd worden en is de levertijd heeeeel erg kort! Onwijs lekker als je LAST-MINUTE tocht nog een bruidsjurk wilt vinden...

Het mooie daar van is, is dat jouw model niet weer terugkomt in onze Showroomcollectie, en je dus een UNIEKE BRUIDSJURK draagt. Bovendien komen er in het drukke verkoopseizoen bij ons wekelijks nieuwe japonnen binnen, zo is onze collectie altijd Up-To-Date en vind je de allerleukste nieuwe modellen direct voor het grijpen - en geloof ons: het is een héérlijke bezigheid om daar jouw ALLERTÓFSTE BRUIDSJURK uit te kiezen!

Nieuwsgierig & Ready for "THE BEST BRIDAL EXPERIENCE EVER"!?

Bel ons direct voor het maken van jouw pasafspraak..., we reserveren het hele Boudoir  exclusief voor jóu en je gezelschap, dus kun je met jouw BridalSquad hé-le-maal uit je dak gaan en je een paar uurtjes wentelen in al dat moois...

Verheug je alvast op een onwijs toffe passessie, we zien je snel!

XoXo ANKii

FAQ´s

Vanaf welke prijs kunt u uw dienst of product huren?
1.500 €
Wat is de prijsklasse van uw diensten?
Luxueus
Wat zijn de betalingsvoorwaarden? Moet het bruidspaar bijvoorbeeld van tevoren betalen en welke betalingsopties zijn mogelijk?
Als we een bruidsjurk voor je bestellen, betaal je 50% aan, en het restant als de jurk bij ons arriveert! En.., als de jurk uit onze showroom goed op maat gemaakt kan worden, betaal je die direct omdat we die direct kunnen leveren (we kunnen de jurk tot aan je Huwelijksdag natuurlijk voor je bewaren!)
Hoeveel tijd van tevoren wordt een eerste afspraak aanbevolen?
Meer dan 6 maanden
Welke producten biedt u aan?
Feest en Avondjurken
Is het nodig om een afspraak te maken?
Afspraak is nodig
Is het mogelijk om online te bestellen?
Online aankoop niet beschikbaar
Wat zijn de openingstijden?
We zijn op zondag gesloten - andere dagen altijd op afspraak omdat we het héle Bruidsboudoir reserveren voor jou & je gezelschap! Super gezellig, en we kunnen natuurlijk geen binnenlopers ontvangen als jij uitgebreid staat te passen, nietwaar? :)
In welk jaar is het bedrijf opgericht?
2017

Meningen over ANKii | My VINTAGE BOUDOIR

3.8
6 reviews
6 reviews
Professionaliteit
(4)
(2)
Prijs/kwaliteit
(4)
(1)
(1)
Aanrader?
(4)
(2)
jamiejane56
Door Jamie Jane
1.6666666666667
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

Helaas lijkt geld belangrijker dan service.

Mijn eerste bezoek aan Ankii was aangenaam, ik heb een prachtige jurk gevonden en werd daar helemaal verliefd op. De dame die ons hielp was leuk en gezellig. Ik mocht alles passen en er werd ruim de tijd genomen. Maar nadat het geld op de rekening stond veranderde dat allemaal.

Bij het eerstvolgende pas moment, werden we door een andere dame geholpen. Er was niets gezellig aan, maar kill, ik had nog maar net een voet over de drempel of er werd geroepen "trek je schoenen aan, hier hangt je jurk doen we hem aan". Geen kop koffie, geen glas water.

De jurk werd gespeld, maar de coupeuse had veel moeite met het recht maken van de onderkant. De bedoeling was dat de jurk tot op de grond zou komen, dit is meermaals, duidelijk besproken. Het leek uiteindelijk goed, maar echt verstand heb je daar als klant natuurlijk niet van. Daarom laat je het de coupeuse doen en je laat je adviseren.

Bij de sessie daarna bleek de jurk scheef en behoorlijk scheef! Te zijn ingenomen. Dat lag dan aan mij "je was er tenslotte zelf bij" werd er gezegd. Woester konden ze me echt niet krijgen, "langer maken kan niet meer" hoorde ik daarna. Voor een jurk van 3400,- is het toch wel echt de bedoeling dat die word ingenomen zoals afgesproken, dacht ik!

Ook werden we in de ochtend "verrast" dat de passessie zou zijn in de nieuwe winkel.

Er was niets af, geen pashokje alleen dozen en een spiegel. In een kille, koude ruimte. Achter een kledingrek kon ik mijn jurk gelukkig aantrekken. Want anders kon iedereen mij door de ramen zien, als die langs liep op staat. Dat kan toch niet...

De beide dames die voor Ankii werken, hebben echt hun best gedaan om er iets van te maken. Maar Ankii zelf staat, zoals ik het heb ervaren, niet open voor opmerkingen van klanten. Toen ik haar vertelde dat het alleen om geld lijkt te draaien, was dat "niet de bedoeling". Maar gehoord voelde ik me niet. Compensatie of iets zat er ook echt niet bij.

Uiteindelijk is het voor een volgend pasmoment gelukt de jurk recht te maken, maar na 4x mag dat ook wel. De jurk is verder nu mooi geworden.

Ik ben blij dat ik mijn mond durf open te trekken, want zo zijn we niet allemaal. Maar ik voel me echt niet fijn bij de

gekke fratsen van deze zaak. Als ik het over moest doen geen Ankii meer voor mij!

Want zeg nou zelf. Huilen in je trouwjurk, hoort alleen op de bruiloft te gebeuren. Bij het zien van je prachtige partner.

Misbruik rapporteren
kimluking
Door Kim
5
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

In één woord: fantastisch! Ik voelde me zo op mijn gemak in de winkel en met Ankii! Ik voelde me een echte prachtige bruid. Keuze uit veel jurken, en ik kreeg goed advies over de mogelijkheden om aanpassingen te doen! Ik heb echt een fantastische ochtend gehad, en mijn gezelschap werd ook echt serieus genomen. Iedereen mocht iets uitzoeken en Ankii dacht met me mee tijdens het zoeken naar een jurk (gezien ik geen idee had wat ik wilde). Binnen een uur DE jurk gevonden voor onze grote dag. Ik vind het bijna jammer dat ik maar één keer ga trouwen, ik zou dit zo elk weekend willen doen!

Misbruik rapporteren
Het was gezellig Kim!

Er waren een aantal bruidsjurken die je zó mooi stonden.., maar deze laatste was echt VAVOOM!!

Ik ben er zéker van dat je aanstaande impressed zal zijn zodra ze je ziet!?

Geniet lekker na met de video's en fotos die ik van je heb gemaakt tijdens de passessie, we zien elkaar gauw weer met afpassen!

Liefs, ANKii
z.israelyan
Door Zara Israelyan
1
Ik heb gebruik gemaakt van deze diensten voor mijn bruiloft

In eerste instantie een heel charmante eigenaar, een heel mooie zaak maar... voor geen enkele bruid een aanrader! Mevrouw verkoopt heel graag maar daar houdt het ook op. Een goed en eerlijk advies is er niet, begrip voor de klant eveneens en je wordt geblokkeert op het moment dat je aangeeft dat de jurk mankementen bevat en niet goed versteld is. Want, eenmaal verkocht is verkocht... Mijn droomjurk gevonden in de zaak en EUR 2700 betaald voor de Casablanca Madison jurk die daarvoor maanden op de paspop had gehangen. Dit was dus een sample jurk. Alle jurken in deze zaak zijn overigens samples maar worden gewoon voor de volle prijs verkocht! De jurk was een maat 42 terwijl ik een maat 34-36 draag. Zij overtuigde mij dat dit geen enkel probleem was en dat de jurk precies in mijn maat op haar kosten versteld zal worden. Ik kreeg een mooie sluier gratis erbij en verliet super gelukkig de zaak. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat deze jurk op de website van Casablanca gewoon voor 1700 dollar (omgerekend 1550 euro) besteld kan worden in maat 36. Ook belde ik een aantal andere bruidszaken en werd geïnformeerd dat een bruidszaak een trouwjurk altijd nieuw bestelt en je betaalt dan de nieuwprijs. Een sample jurk wordt in iedere andere bruidszaak met korting verkocht. Ook bekeek ik de jurk thuis aandachtig en zag dat er op enlele plekken de kant reeds draadjes uitstak. Ik vroeg me toen al af hoe de jurk eruit kwam te zien als het ook nog eens flink versteld gaat worden. Dezelfde dag stuurde ik de eigenaar van de zaak een appje waarin ik mijn zorgen vermeldde en ook het enorme bedrag dat ik had betaald voor een jurk die op de paspop had gehangen. Zij garandeerde mij dat alles goed zou komen en overtuigde mij om de jurk gewoon te laten verstellen en dat mijn reactie uit de zenuwen voortkwam. Ik ging hiermee akkoord en liet de jurk een aantal weken later verstellen. Ik ben 3 keer naar Dordrecht gereden en de laatste keer zelfs 1,5u gewacht zodat de jurk versteld kon worden. Iedere keer erg blij dat het lukt om de jurk zoveel maten kleiner te krijgen. Wel gaf ik iedere keer aan dat de armopeningen erg nauw versteld waren en dat ik mijn armen amper kan bewegen. De naaister beloofde mij de armenopeningen aan het einde weer wijder te maken maar achteraf natuurlijk een onmogelijke zaak als in eerste instantie teveel stof eruit is gesneden. Ik geloofde in goede trouw dat de laatste verstelronde goed was gegaan en ik had geen zin meer om de jurk voor de 10e keer aan te trekken. Ik ondertekende het formulier van tevredenheid en nam de jurk mee naar huis. Een paar dagen later was de bruiloft aangebroken. Jurk aangetrokken en voelde gelijk dat de armopeningen geen enkele cm wijder waren gemaakt. Daarnaast zag ik dat een aantal diamantjes op de achterkant loszaten (waarvan 1tje na een aantal uur eraf is gevallen). Ook stak een flinke stuk stof aan mijn linkerheup eruit en dit was niet zomaar eraf te knippen. Overal kwamen stukjes draad uit de kant en de bruidsmeisjes moestem overal de draadjes eruit knippen (voor zover mogelijk). Het dragen van deze jurk was meer een ramp dan plezier... En dit voor 2700 euro! Verder was het een super mooie dag en erg mooie foto's waarop de mankementen van de jurk gelukkig niet snel te zien waren. Een week later - na lang twijfelen - stuurde ik de eigenaar van de zaak de mooie foto's en vertelde ik haar dat mijn man en ik getrouwd zijn en dat alles goed is gegaan. Ook vertelde ik haar over de jurk en hoe erg ik dit vond. Haar reactie was dat ik in de zaak erg blij was en dat mijn bruiloftfoto's waanzinnig zijn en dat zij dus niet begrijpt waarom ik een klacht indien. Nog voordat ik de kans kreeg om close-up foto's van de mankementen te sturen, verwijst ze mij naar de geschillencommissie bruidsmode CWB-erkend en blokkeert ze mij op whatsapp. Erg oneerlijk, een rotgevoel en machteloos. Ik wil dus hierbij alle aanstaande bruiden waarschuwen voor deze mevrouw en haar bruidszaak!

Misbruik rapporteren
Oh jeetje Sara…, ik ben echt onwíjs onder de indruk van de manier waarop je communiceert, doch ik laat de inhoud en je woordkeuze volledig bij jou en adviseer je nogmaals om de juiste weg te volgen omwille van het volgende:

Je apps aan mij zijn inhoudelijk nogal grievend en de treiterende emoticons onderstrepen je intentie zó sterk dat het een normale communicatie volstrekt in de weg staat. Ik heb er daarom zondagochtend inderdaad voor gekozen om je nummer te blokkeren. Niet uit desinteresse maar uit bescherming voor jou én voor mij persoonlijk, zo kun jij niet té ver gaan in je dreigementen en kan ik er voor kiezen om dit aan te pakken zodra het zich straks aandient via CBW-erkend. Je bent gelukkig al getrouwd, en alhoewel ik een klacht altijd zéer serieus neem, is de zaak is niet dusdanig prangend meer dat er binnen een dag gehandeld moet worden.

Je dreigde in je apps als laatste nog dat je een slechte review zou plaatsen als ik je niet per direct 500,- euro zou overmaken, en zie daar! Communicatie over de inhoud en afhandeling gaat om exact deze reden dus nog uitsluitend via de geschillencommissie en eventueel - als je dat wenst - via juridische weg.

Natuurlijk hebben we enkelt wel eens een klant die naderhand niet tevreden zegt te zijn over het een of ander, we zien gelukkig zó veel bruiden dat het onmogelijk is om dat te voorkomen.

Het is een te verwaarlozen percentage, maar het aantal wordt natuurlijk gróter naarmate je meer jurken verkoopt, het is niet te voorkomen helaas. Wij streven er in ons bedrijf allemaal naar om vakwerk af te leveren, en met een gemiddelde beoordeling van 9,5 op The Perfect Wedding uit zo’n 250 beoordelingen en bijna 5 ***** op het Zank You Wedding Portal denk ik dat we dat uitzonderlijk netjes doen.

Mensen maken soms fouten (én dus herstellen wij dat als dat gebeurd) maar mijn ervaring is óok dat mensen soms gewoon misbruik willen maken van een situatie en/óf hun professionele positie proberen te gebruiken om druk uit te oefenen.

Als een klacht terecht is dan zullen mijn collega’s & ik er álles aan doen om dat te herstellen. Jouw manier van communiceren is echter dusdanig dat het verstandiger is om dit via een bemiddelend orgaan te doen, ik heb je daarin gisteren geadviseerd en gezegd dat rechtstreekse communicatie (omwille van het bovenstaande) niet verstandig is, maar een advies van de klachtencommissie is bindend en daar zal ik me zeker aan voegen als dat nodig is, ik adviseer jou dat ook te doen.

Je bent zelf advocaat Sara, je vertelde me daar meerdere malen over én gelukkig weet je daardoor dat dit in zo’n situatie ook de énige juiste en verstandige weg is om in dit geval te bewandelen.

Ik vind het niet chique om de volledige achtergrond van dit verhaal hier te vertellen dus blijf ik uit de feitelijke inhoud vandaan en adviseer ik je met klem om jouw interpretatie voor te leggen aan de geschillencommissie en hen daarover te laten oordelen.

Ik wens je alle Geluk, Liefde & Wijsheid….

ANKii
My VINTAGE BOUDOIR
Bekijk meer

Adres

Stad: 3311 ER

Contact

Antwoord meestal binnen 2 uur
U heeft al contact opgenomen met deze leverancier
Ga naar het gesprek Afspraak maken
Ga naar het gesprek Afspraak maken