Wil je voluit genieten en ontspannen tijdens jullie trouwdag? Dit kan door het inhuren van een professioneel weddingplanner & ceremoniemeester!
Ik ben Pam van den Dungen oprichter van Het Bruidshuys en vormgever van thematische bruiloften & WeddingEvents.
Ik creëer thematische bruiloften waarbij creativiteit, kwaliteit & een persoonlijke benadering hoog in het vaandel staan.
Als professioneel weddingplanner & ceremoniemeester neem ik u veel zorg uit handen. U wijst zelf een of twee hulpceremoniemeesters aan. Ze ondersteunen u tijdens de voorbereidingen van uw bruiloft. Op de huwelijksdag kunnen zij ons helpen, maar vooral genieten van uw mooiste dag. Wij zorgen ervoor dat alles naar wens verloopt en u alleen maar hoeft te stralen.
Wil je zeker zijn dat jullie datum nog beschikbaar is, neem dan ruime tijd voor jullie bruiloft contact op met ons, zodat je zeker weet dat jullie datum word vrijgehouden. Het Bruidshuys werkt met meerdere weddingplanners & ceremoniemeesters.
Verwachten jullie 500 gasten of meer? Dan komen we meerdere ceremoniemeesters, zodat ook dan jullie bruiloft vlekkeloos verloopt.
Ongeveer 2 maanden voor jullie bruiloft plannen we nog een contact moment in en wordt het definitief draaiboek gemaakt.
Zo’n 2 weken voor jullie bruiloft nemen we contact op met alle leveranciers en locatie om de dag door te nemen. Op de trouwdag zelf zorgen wij ervoor dat alles in goede bannen wordt geleid en kun jij samen met jullie gasten genieten van een fantastische bruiloft!
Wat kun je van ons verwachten?
Op jullie trouwdag ontvangen wij de leveranciers, zoals fotograaf, cateraar, bloemist etc. We geven aan waar de goederen afgeleverd kunnen worden of we instrueren ze wat wanneer van ze wordt verwacht.
We houden goed in de gaten of de vooraf afgesproken zaken ook geregeld zijn.
Hebben jullie muziek gekozen tijdens de ceremonie, dan zorgen wij ervoor dat het juiste nummer op het juiste moment wordt ingezet of hebben jullie gekozen voor live muziek, dan instrueren wij de muzikant en zorgen ervoor dat de muziekinstallatie wordt geïnstalleerd.
Uiteraard zorgen wij er ook voor dat de ringen op een veilige plek zijn opgeborgen.
Zo’n 2 maanden voor jullie bruiloft nemen wij met jullie de dagindeling door. Wij maken een gedetailleerd draaiboek voor jullie bruiloft. Uiteraard zorgen wij ervoor dat zowel jullie als alle leveranciers zich zoveel mogelijk aan het draaiboek houden.
Wij vinden het belangrijk dat jullie gasten zich welkom voelen op jullie bruiloft, wij ontvangen de gasten dan ook op een gastvrije manier.
Uiteraard zorgen wij ervoor dat de bruidegom het bruidsboeket meeneemt en dat het trouwboekje op het juiste moment op de juiste plaats is, maar ook alle andere zaken die jullie nodig hebben bij een bepaald onderdeel zullen op het juiste moment er zijn, zodat alles vlot verloopt.
Wij zijn het aanspreekpunt voor jullie gasten. We wijzen jullie gasten de weg en zullen alle vragen beantwoorden. We zorgen er ook voor dat jullie gasten begeleidt worden bij het verplaatsen naar een andere ruimte of naar de plek worden gebracht waar de foto’s gemaakt worden.
Zijn er eventuele problemen, dan staan wij klaar om deze zo goed mogelijk op te lossen. Tevens zorgen wij ervoor dat er een lijst is waar alle contactgegevens van de leveranciers op vermeld staan.
Wij zullen de cadeaus en enveloppen naar de bruidssuite brengen.
In samenwerking met de locatie zorgen wij ervoor dat alles netjes wordt opgeruimd, zodat jullie samen kunnen na genieten van de dag.
Wij zijn stressbestendig en weten door de opgedane ervaring perfect in te springen wanneer er zich problemen voor doen.
Je ziet dat de taak van een ceremoniemeester een tijdrovende klus is. Wil je jullie vrienden hiermee niet belasten? Neem dan contact op met Het Bruidshuys. Het team van 40 topondernemers staat klaar om voor jullie die unieke bruiloft te creëren. Wij zorgen er graag voor dat jullie optimaal kunnen genieten van jullie bruiloft.
Tot ziens,
Pam van den Dungen