FAQ

Om u te helpen ons werk te begrijpen en eventuele vragen te verhelderen

3.1 Hoe zorg ik ervoor dat het geschonken geld op mijn eigen bankrekening terecht komt?

De cadeaus die je ontvangt kun je in detail bekijken op je Zankyou Account via het control panel op je Bruiloftsite. Je kunt ieder moment een transactie aanvragen door op de balk Verzoek Transactie te klikken. Deze zit aan de linkerkant van de pagina waar de samenvatting van je Account verschijnt. Je kunt iedere dag een transactie aanvragen, binnen twee dagen (als aangevraagd voor 12.00 uur smiddags) ontvang je het geld op je eigen bankrekening.

3.2 Welke bankgegevens moet ik doorgeven om te zorgen dat het geld van mijn Zankyou Account kan worden overgemaakt naar mijn eigen bankrekening?

Zankyou accepteert alle typen bankrekening, op naam van de bruid, bruidegom, of beiden. Met andere woorden, het is niet nodig een nieuwe account te openen. Met betrekking tot de bankgegevens, hebben we je IBAN en SWIFT/BIC nummer nodig. Je IBAN begint met NL, twee controle cijfers en daarna je rekeningnummer of identificatienummer. Het SWIFT of BIC nummer is de identificatie code van je bank. Als je je IBAN of SWIFT/BIC code niet beschikbaar hebt, vraag er dan naar bij je bank of zoek hem online op.

3.3 Wie voert de transacties naar mijn bankrekening uit?

De service Zankyou Cadeaulijst wordt beheerd door LEMON WAY, de oprichting van de bank betaling gecrediteerd met 16568J code.

3.4 Wat kost het overschrijven?

Nederlandse banken rekenen geen kosten voor internationale transacties. Mocht je een buitenlandse rekening willen opgeven, informeer dan bij je bank voor de voorwaarden. In ieder geval schrijft Zankyou het volle geldbedrag over naar je rekening. De eerste zes transacties zijn gratis, vanaf de zevende transactie wordt een bedrag van 4,75 euro per transactie berekend. Berekent jouw (buitenlandse) bank transactiekosten? Wacht dan tot na de bruiloft om al het geld in één keer te laten overmaken.

Heeft u nog andere vragen?

Of bel ons op: (+31) 762 010 004